شهر و جامعهعناوین اخبار

همزمان با سراسر کشور و در ماه مبارک رمضان مراسم جزء خوانی قرآن کریم در اردستان برپا می باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین سید علی طباطبایی اظهار داشت: در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب های فرهنگی و در راستای اجرای طرح ضیافت الهی همزمان با سراسر کشور محفل جزء خوانی قرآن کریم در آستان مقدس امامزاده موسی(ع) اردستان در حال برگزاری می باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردستان این مراسم را با همکاری مرکز فرهنگی و قرآنی و همچنین اعضاء هیئت امنای آستان مقدس این امامزاده واجب التعظیم برپا کرده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردستان در ادامه افزود: این محفل نورانی و روحبخش  هر روز قبل از نماز مغرب و عشاء با حضور خیل عظیم مردم مومن و روزه دار شهرستان و همچنین قاریان برتر و مطرح آغاز می شود و در پایان نیز به تعدادی از حاضران جوایز نفیسی اهداء می شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید علی طباطبایی در ادامه بیان کرد: نسب این امامزاده عظیم الشان به روایت معتمدین شهر ایشان از  نوادگان امام موسی بن جعفر (علیه السلام) می باشند که   آستان امامزاده موسی (علیه السلام) در شهرستان اردستان، بخش مرکزی، شهر اردستان، خیابان امام خمینی (رحمه الله علیه) واقع شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا