شهر و جامعهعناوین اخبار

محفل قرآنی در حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر(علیهم السلام) اصفهان در ماه مبارک رمضان

 

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، بهزاد صبری اظهار داشت: در این روزها که به رنگ و بوی رمضان خیلی خیلی با صفا و آسمانی شده، در حرم مطهر خواهر بزرگوار امام رضا(علیه السلام) محفل قرآنی با شکوهی برپا می‌ باشد و زائران و مجاوران با حضور در این برنامه ‌لحظه لحظه‌های بهار قرآنشان را در این قطعه از بهشت با کلام ‌الله پیوند می ‌زنند.

وی در ادامه تصریح کرد: تلاوت کلام وحی در میان این جمعیت و در این صحن با صفا، آنقدر دلنشین و دوست ‌داشتنی است که برای توصیفش هیچ واژه‌ای در ذهن من نمی‌ چرخد این جور وقت‌ ها ساده‌ترین واژه‌ها، بهترین توصیف کننده‌هاهستند واژه‌هایی مثل زیبا، با شکوه، دوست‌ داشتنی، آرامش ‌بخش و بازهم زیبا بیان کننده گوشه ای از این محفل نورانی است.

مدیر آستان مقدس حضرت زینب بنت موسی بن جعفر(علیهم السلام) اصفهان در ادامه افزود: یکی از ویژگی‌های این برنامه حضور اقشار مختلف از پیر و جوان و زن و مرد و هر صنفی است هر چند در ماه مبارک رمضان هر روز محافل متعدد قرآنی در شهر اصفهان برگزار می‌ شود اما در محفل عمومی که در صحن حرم مطهر برگزار می ‌شود، اقشار گوناگون زائران حضور پیدا می‌ کنند و شکوهی کم ‌نظیر را جلوه ‌گر می‌ کنند.

بهزاد صبری در ادامه بیان کرد: همچنین حضور قاریان بر جسته و ممتاز بین ‌المللی هم یکی از ویژگی‌های این محفل قرآنی است که بر شکوه و جلال آن ‌اضافه می ‌کند.

وی ادامه داد: در این برنامه ‌هر روز قاریان نام آشنا و صاحب رتبه ‌های متعدد ملی و بین ‌المللی حضور می ‌یابند و زائران همنوا با آن‌ها آیه‌های کلام وحی را تلاوت می ‌کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا