شهر و جامعهعناوین اخبار

آخرین خبرها از نقل و انتقالات باشگاه ذوب آهن اصفهان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل ازایرنا ،تیم فوتبال ذوب آهن با هدایت یحیی گل محمدی موفق شد دو بار عنوان قهرمانی مسابقات حذفی باشگاه های کشور را بدست آورد.

این تیم توانست عنوان قهرمانی مسابقات حذفی باشگاه های کشور را در سالجاری بدست آورد و بعنوان یکی از نمایندگان ایران به لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا راه یابد.
همچنین تیم فوتبال این باشگاه بعنوان بهترین تیم ایران در دوره جاری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا دست یافت اما بصورت ناباورانه ای با شکست مقابل العین حذف شد.
روابط عمومی باشگاه ذوب آهن در اطلاعیه‌ای در باره قرارداد مربی دروازه بان های این تیم اعلام کرد: داود فنایی مربی دروازه بان های فصل گذشته این باشگاه برخلاف برخی صحبت‌های منتشر شده در رسانه‌ها تنها یک فصل با این باشگاه قرارداد داشت و با اتمام قرارداد این مربی، تصمیم بر این شد که برای فصل جدید از خدمات مربی دروازه بانی دیگری استفاده شود و طبق اسناد موجود، قرارداد فنایی برای یک فصل ورزشی بوده و با اتمام فصل، پایان پذیرفته است.
همچنین سایت باشگاه ذوب آهن اصفهان اعلام کرد: محمد ستاری پس از یک سال و نیم حضور در راه‌آهن، در نقل و انتقالات زمستانی راهی ملوان انزلی شد و تا پایان لیگ ۱۰ بازی برای این تیم انجام داد.
این بازیکن ۲۳ ساله با سقوط ملوان به دسته اول و پیشنهادی که از باشگاه ذوب‌آهن داشت با سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن به توافق رسید و با عقد قرارداد به این تیم پیوست تا نخستین خرید لیگ برتری قهرمان جام حذفی لقب بگیرد.
به گزارش سایت این باشگاه؛ همچنین با گفت و گوی مسعود حسن زاده مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن با سعید آذری، مساله انتقال این بازیکن به تیم فوتبال ماشین سازی تبریز منتفی شد.
اولین جلسه تمرینی تیم فوتبال ذوب آهن عصر روز گذشته زیر نظر کادر فنی در ورزشگاه ملت اصفهان آغاز شد.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا