پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

امسال آخرین مهلت برای تعویض پلاک قدیم موتورسیکلت های مدل ۸۵ است

 

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ،سرهنگ “رضا رضایی”  اظهار داشت: با توجه به اینکه سن قانونی برای تعویض پلاک قدیم موتورسیکلت ها ۱۰ سال است به همین جهت امسال آخرین مهلت برای تعویض پلاک قدیم موتورسیکلت های مدل ۸۵ می باشد.

وی افزود: به مالکان این نوع وسایل نقلیه توصیه می کنیم از این فرصت استفاده کرده و هرچه زودتر نسبت به تعویض پلاک قدیم موتوسیکلت خود اقدام کنند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در صورتی که مالکان نسبت به تعویض پلاک قدیم موتورسیکلت و دریافت پلاک جدید اقدام نکنند این موتورها از سال آینده از رده خارج شده و دیگر نمی توان نسبت به تعویض پلاک آنها اقدام کرد و تردد با پلاک قدیم نیز ممنوع بوده و درصورت مشاهده توقیف می شود.

سرهنگ رضایی همچنین به راکبان موتورسیکلت هایی که با وسیله نقلیه خود اقدام به جابجایی بار می کنند هشدار داد و گفت: حمل بار با موتورسیکلت از جمله رفتار های مخاطره آمیز موتورسیکلت سواران است که باعث بروز حوادث ناگوار برای آنان و دیگران می شود به همین جهت پلیس راهور استان به شدت با این موضوع برخورد کرده و اجازه تردد با بار را نمی دهد.

این مقام انتظامی در پاسخ به این سوال که آیا برخوردهایی در این زمینه صورت گرفته اظهار داشت: روزانه بین ۴۰ تا ۵۰ موتورسیکلت متخلف توسط ماموران پلیس متوقف و مورد اعمال قانون قرار می گیرند که نشان می دهد پلیس راهور استان در انجام ماموریت خود و حفظ نظم ترافیکی شهر مصمم است و با قوت به کار خود ادامه می دهد و از شهروندان نیز می خواهد که تابغ قانون باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا