شهر و جامعهعناوین اخبار

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان میهمان برنامه تلویزیونی  یک شهر ضیافت شد

صادقی مدیر کل بهزیستی استان اصفهان ضمن تبریک میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) گفت: وقتی افرادی به دلایل مختلف به زندان وارد می شوند خانواده های آنها به دلیل فقدان سرپرست دچار آسیب های متعددی می گردند. وی در ادامه افزود: ما در بهزیستی زنان سرپرست خانوار  زیادی را داریم که تحت حمایت دائمی هستند ولی در برخی موارد همچون زندانی شدن همسر و … زنان بطور موقت مسئولیت سرپرست خانوار  بر دوش آنها می افتد که اگر مورد حمایت مسئولین و مردم قرار نگیرند خود و فرزندانشان دچار آسیب های جبران ناپذیری می شوند.

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان در این برنامه تلویزیونی اعلام کرد: در بهزیستی استان اصفهان حدود ۳۸ خانه کودک و نوجوان وجود دارد که در این خانه ها بالغ بر ۵۰۰ کودک و نوجوان مقیم هستند که از این آمار حدود ۹۶ نفر آنها فرزندان زندانیان جرائم مختلف هستند. وی با تاکید بر حمایت از خانواده های زندانیان گفت: مهمترین مشکلات و چالش هایی که ما در بهزیستی ناگزیر به تحمل آن هستیم آسیب دیدگی فرزندان زندانیان است.

دکتر صادقی در پایان سخنانش با تاکید بر پیشگیری اظهار داشت: اولین توصیه من به همه، پیشگیری از وقوع جرم و رفتار های ناهنجار است و بعد از ان باید همه به این درک برسیم که هر فردی خانواده ای دارد که اگر فرد با مشکلی روبرو شود خواه نا خواه این مشکل متوجه خانواده او نیز می گردد و آن را دچار آسیب می کند، حالا اگر ما به عنوان عضوی از جامعه از این افراد و خانواده های ایشان حمایت نکنیم این آسیب دیدگی در برخی از خانواده ها بصورت موروثی تبدیل میگردد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا