عناوین اخبار

پیروزی پینگ پنگ باز المپیکی ایران در تور جهانی کره جنوبی

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، این رقابت ها از دوم تیر ماه و با حضور ۹۰ بازیکن مرد و ۷۸ بازیکن زن در کره جنوبی آغاز شد.

نیما و نوشاد عالیمان و ندا شهسواری المپیکی های ایران در این رقابت ها حضور دارند.
در رقابت های مرحله مقدماتی انفرادی تور جهانی کره جنوبی؛ «نوشاد عالمیان» با رتبه جهانی ۱۱۸ به مصاف «هوگیو بایک» از کره جنوبی و با درجه بین المللی۴۳۰ جهان رفت و در نهایت با نتیجه چهار بر سه پیروز شد.
در این دیدار نوشاد در دو گیم نخست با امتیازات مشابه هشت بر۱۱ از حریف خود عقب افتاد، اما در دو گیم بعدی با کسب امتیازات ۱۱بر چهار و ۱۱بر۵ حریف خود را مغلوب کرد تا هر دو بازیکن در گیم ها مساوی شوند.
عالمیان در گیم پنجم با امتیاز ۱۱بر۱۳عقب افتاد. در گیم های ششم و هفتم با امتیازات ۱۱بر ۷ و ۱۱ بر ۶ به پیروزی دست یافت و در مجموع با نتیجه ۴ بر ۳ پیروز شد.
عصر چهارشنبه در ادامه رقابت ها، «ندا شهسواری» بانوی المپیکی ایران به مصاف «چونگ یو» از کره جنوبی می رود و نیما عالمیان دیگر نماینده ایران استراحت خواهد داشت.
همچنین فردا – پنجشنبه – در دور دوم این رقابت نوشاد عالمیان به مصاف «ریوتارو اوگاتا» از ژاپن می رود و نیما عالمیان هم برابر «شاکیرین ابراهیم» از مالزی صف آرایی می کند.
این رقابت ها تا ششم تیر ماه ادامه دارد.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا