پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

محدودیت های ترافیکی شب های قدر در اصفهان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ،سرهنگ” جهانگیر کریمی” معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت امام علی (ع) و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم روزه دار گفت: با توجه به اینکه اولین شب ازشب های قدر از فردا شب آغاز می شود و طبق روال سال های قبل مراسم احیای شب قدر با حضور خیل عظیم مردم در گلستان شهدای شهر اصفهان برگزار می شود به همین جهت تمهیدات ویژه ای از سوی پلیس راهور استان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: براین اساس از ساعت ۱۹ روز های چهارم، ششم و هشتم تیرماه تردد هرگونه وسیله نقلیه از میدان شهید لاوی، میدان بسیج و چهار راه سجاد به سمت آیت اله رحیم ارباب و در صورت نیاز چهار راه فرایبورگ به سمت گلستان شهدا ممنوع خواهد بود و همچنین توقف وسایل نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت نیز در مقابل در درب ورودی و پیاده روهای گلستان شهدا ممنوع است.

این مقام مسئول عنوان داشت: با هماهنگی های صورت گرفته به منظور رفاه حال رزه داران عزیز و پارکینگ جنب گلستان شهدا (ظلع شرقی ) محل پارک روبروی آن جهت پارک موتورسیکلت ها پیش بینی شده است.

سرهنگ کریمی ضمن تقدیر از همکاری مردم در این ایام با ماموران خدوم خود در نیروی انتظامی گفت: از شهروندان تقاضا داریم از توقف خودرو به صورت دوبله در وسط معابر، بزرگراه ها به سمت گلستان شهدا خودداری کرده و در صورت امکان از ناوگان حمل و نقل عمومی که برای این شب ها در نظر گرفته شده استفاده کنند .

معاون اجتماعی استان تصریح کرد: علاوه بر شهرستان اصفهان در تمام نقاط محل هایی که مراسم پرفیض احیای شب قدر انجام می شود ماموران پلیس با حضور چشمگیر و پرتوان در زمینه تامین نظم و امنیت مراسم ها و روانسازی ترافیک عمل می کنند.

وی با بیان اینکه  در صورت نیاز در محل هایی که از حجم و بار ترافیکی بیشتری برخوردار هستند محدودیت های مقطعی نیز برای تردد و توقف خودروها توسط ماموران پلیس اجرا می شودگفت:  از شهروندان تقاضا داریم در این شب های عزیز  کمال همکاری را با ماموران پلیس داشته و خادمان خود در نیروی انتظامی را از دعای خیر خود فراموش نکنند

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا