پیشخوانحوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

دستگیری ۴۰ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار و کشف ۲۰۰ قبضه سلاح سرد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران وبه نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ،سرهنگ” حسن یاردوستی” گفت: در پی اعلام گزارش های مردمی مبنی بر اینکه تعدادی افراد شرور با استفاده از سلاح سرد اقدام به شرارت، تهدید، ایجاد رعب و وحشت ، مزاحمت و زورگیری می کنند، موضوع بلافاصله در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: سرانجام پس از انجام کارهای ویژه پلیسی و شناسایی مخفیگاه های این افراد سحرگاه امروز عملیاتی هماهنگ ، منسجم و مشترک بین ماموران سه کلانتری این فرماندهی در سه محله شهر اصفهان انجام شد که در نتیجه این عملیات تعداد ۴۰ نفر از اراذل و اوباش و افراد شرور سابقه دار شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام مسئول عنوان داشت: افراد دستگیر شده که بین ۲۵ تا ۳۵ سال سن دارند، همگی سابقه دار، معتاد به شیشه و دارای سلاح های سرد بوده و جرایمی چون زورگیری، اخاذی، مزاحمت برای نوامیس مردم، عربده کشی، ایجاد رعب و وحشت در بین مردم ، ایجاد ضرب وجرح و بستن راه به روی ماشین ها در پرونده آنها وجود دارد.

وی با بیان اینکه یکی از متهمان با لباس مامور جلوی مردم را گرفته و از آنان اخاذی می کرد گفت: در بازرسی از مخفیگاه های این فراد ۲۰۰ قبضه سلاح سرد شامل قمه و قدار، گرز، شمشیر، زنجیر، ساتور، ۴عدد اسلحه وینچستر، ۷ کیلوگرم هروئین و آلات و ادوات استعمال مواد مخدر و قمار کشف شده است.

سرهنگ یاردوستی با اخطار به افراد شرور که امنیت مردم را برهم می زنند گفت: پلیس بی نظمی، نا امنی و مزاحمت برای مردم را هرگز بر نمی تابد و قطعاً با کسانی که مخل نظم و امنیت جامعه باشند به شدت برخورد خواهد شد و مطمئن باشند دستگاه قضایی نیز با صدور احکام شدیدتر پاسخ مناسبی به گردنکشی این عده خواهد داد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با تشکر از همکاری و مشارکت مردم در اجرای موفق طرح مذکور اظهار داشت: در اجرای دقیق و بی نقص طرح ها و ماموریت های پلیس مردم مهمترین نقش بسیار مهمی دارند و تلفن ۲۴ ساعته مرکز فرماندهی و کنترل ۱۱۰ آماده دریافت گزارش ها و اخبار مردمی از مشکلات امنیتی و انتظامی در سطح محلات است.

گفتنی است، “خسروی وفا” مدیرکل دادگستری استان اصفهان طی مصاحبه ای با رسانه ها از صدور احکام قطعی و اشد مجازات برای افراد شرور و سابقه دار خبر داد و گفت: پلیس و دستگاه قضایی در برخورد با نا امن کنندگان جامعه کوتاه نمی آید به طوری که برای برخی اشرار سابقه دار که مرتکب جرایمی نظیر زورگیری مسلحانه شدند حکم اعدام نیز صادر شده است

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا