پیشخوانعناوین اخبار

لیگ جهانی والیبال، ناکامی دوباره شاگردان لوزانو برابر برزیل

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ،هفته دوم لیگ جهانی والیبال از روز گذشته (پنج شنبه) آغاز شده است و در سه کشور صربستان، ایتالیا و لهستان پیگیری می شود.
تیم های ملی والیبال ایران و برزیل از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه عصر دیروز (جمعه) در سالن آلکساندر نیکولیچ شهر بلگراد به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه دومین دیدار این تیم ها در لیگ جهانی امسال بود و تیم ایران سه بر یک مغلوب شد.
ملی پوشان کشورمان در ست دوم این مسابقه ۲۶ بر ۲۴ به پیروزی رسیدند اما در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۷مغلوب آبی پوشان برزیل شدند و نتوانستند شکست هفته نخست را جبران کنند.
سعید معروف، سید محمد موسوی، شهرام محمودی، عادل غلامی، میلاد عبادی پور، محمد جواد معنوی نژاد و مهدی مرندی بازیکنان شروع کننده تیم ملی والیبال ایران در این مسابقه بودند که نسبت به دیدار روز گذشته برابر بلغارستان تغییری نداشت.
رائول لوازنو سرمربی تیم ملی والیبال ایران در ادامه این مسابقه از دیگر بازیکنان شامل علیرضا بهبودی، مجتبی میرزاجانپور، علیرضا مباشری و حمزه زرینی استفاده کرد.
برناردو رزنده سرمربی تیم ملی والیبال برزیل نیز در ابتدای این مسابقه از ترکیب ریکاردو لوکارلی، برونو رزنده (کاپیتان)، ایساک سانتوز، والاس دیسوزا، تیاگو برندل، لوکاس ساتکمپ و موریسیو بورگس آلمیدا سیلوا استفاده کرد و در طول چهار ست این مسابقه تغییر زیادی در ترکیب خود نداد.
داورانی از آمریکا و ایتالیا به عنوان داور اول و دوم قضاوت دیدار ایران و برزیل را بر عهده داشتند.
تیم ملی والیبال ایران در ست دوم این مسابقه در حالی که در امتیاز ۲۰ بر ۱۵ پنج امتیاز از برزیل پیش بود، ملی پوشان برزیل در امتیاز ۲۳ با ایران مساوی شدند اما در نهایت این ست را ۲۶ بر ۲۴ واگذار کردند.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود در هفته نخست لیگ جهانی امسال و در شهر ریودوژانیرو نیز سه بر صفر مغلوب برزیل شده بود.
یوتسا ست‌کوویچ صربستانی سرمربی اسبق تیم ملی والیبال جوانان ایران از جمله تماشاگران اندک دیدار ایران و برزیل بود.
تیم های صربستان و بلغارستان دیگر تیم های همگروه ایران در هفته دوم لیگ جهانی از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه امشب به مصاف یکدیگر می روند.
تیم ملی والیبال ایران که تا کنون دو برد و پنج امتیاز کسب کرده است، فردا شنبه در سومین مسابقه خود در هفته دوم لیگ جهانی به مصاف صربستان میزبان این رقابت ها می رود.
تیم های ملی والیبال ایران و برزیل تا کنون در اداور مختلف لیگ جهانی والیبال هفت بار به مصاف یکدیگر رفتند که چهار برد برای برزیل و سه پیروزی برای ایران ره آورد این دیدارهای بوده است.
تیم ملی والیبال برزیل با ۹ مدال طلا، ۵ نقره و ۴ برنز پرافتخارترین تیم لیگ جهانی است. این تیم که در سالهای ۱۹۹۳، ۲۰۰۱، ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۷، ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ صاحب عنوان قهرمانی شده، امسال به دنبال دهمین قهرمانی خود در این رقابت هاست تا به عنوان میزبان المپیک بر افتخارات خود افزوده باشد.
ورزشی(۲)**۱۳۷۹

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا