شهر و جامعهعناوین اخبار

۳۵ هزار فرزند نیازمند منتظر حمایت حامیان در طرح محسنین

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان؛ حمیدرضا شیران افزود: همه ‏ساله از پانزدهم ماه مبارک رمضان سالروز ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) تا بیست و یکم این ماه شریف ، سالروز ‏شهادت حضرت علی(ع) هفته اکرام ایتام و اطعام نیازمندان نامیده شده و در این هفته ، کمک‌رسانی به ایتام و نیازمندان با جذب خیران دامنه وسیع ‏تری به خود می گیرد.

وی با اشاره به جذب حامی در طرح محسنین تصریح کرد: در این طرح خیران و نیکوکاران به ‏یاری فرزندان نیازمند دارای سرپرست شتافته و با حمایت های مادی و معنوی خود گره ای از مشکلات بزرگ ‏ایشان را باز می کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان افرادمشمول طرح ‏محسنین را شامل فرزندان نیازمند غیر یتیم مانند خانواده های دارای سرپرست بیمار صعب العلاج و ازکارافتاده و عنوان کرده و افزود: در حال حاضر۴۲ هزار حامی نیکوکار از ۷۸۰۰ یتیم استان حمایت می کنند.

شیران تعداد حامیان طرح ‏محسنین را نیز۷۵۰۰ نفر اعلام کرده و اضافه کرد: این حامیان از ۸  هزار فرزند نیازمند غیر یتیم حمایت کرده و ۳۵ هزار فرزند دیگر منتظر حمایت حامیان هستند.

‏وی افزود: تمامی دفاتر کمیته امداد استان و پایگاه های کمیته امداد در محل های برگزاری مراسم لیالی قدر و ‏همچنین دفاتر و پایگاه های کمیته امداد در روز بیست و یکم ماه مبارک رمضان آماده ثبت نام از حامیان نیکوکار هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان خاطر نشان کرد: اداره کل کمیته امداد استان واقع در خیابان فردوسی ، نبش خیابان منوچهری در روز بیست و یکم ماه رمضان آماده پذیرایی از نیکوکاران خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا