اقتصاد پرداخت و بانکپیشخوانحوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

پرداخت خسارت بیمه به خانواده سربازان جانباخته آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از ایرنا ،حمیدرضا جمالی نژاد، یکشنبه در حاشیه دیدار با خانواده سربازان جانباخته در این حادثه افزود: پرداخت بخش نخست و علی الحساب خسارت به خانواده این عزیزان از صبح امروز (یکشنبه) آغاز شده است.
وی گفت: تا ساعت ۱۳:۳۰ یکشنبه خانواده های هفت نفر از جانباختگان برای دریافت این خسارت به شعب بیمه ایران در شیراز و مرودشت مراجعه کردند.
مدیر شرکت بیمه ایران در استان فارس گفت: سقف تعهد قرارداد بیمه ای اتوبوس حامل سربازان جانباخته یک میلیارد ریال است.
وی افزود: پرداخت خسارت در این قرارداد به نسبت ۵۰ درصد در تعهد بیمه ایران اعلام شده است و شرکت تعاونی حمل و نقل ۲۵ درصد و راه و شهرسازی نیز باید ۲۵ درصد باقی مانده از خسارت را بپردازند.
جمالی نژاد در پاسخ به این پرسش که رقم نهایی خسارت پرداختی از جانب شرکت بیمه ایران به چه میزان خواهد بود؟، گفت: هرچند ملزم به پرداخت نصف سقف تعهد قرارداد بیمه ای هستیم، با این وجود تابع هرگونه حکم قضایی احتمالی که در این باره صادر شود خواهیم بود.
مدیر شرکت بیمه ایران در استان فارس گفت: تا کنون برای عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده تعدادی از سربازان جانباخته دیدار کرده ایم و به طور قطع، به همه تعهدات و وظایف خود در قبال حادثه دیدگان عمل خواهیم کرد.
دو دستگاه اتوبوس حامل سربازان مرکز آموزش صفر پنج کرمان روز چهارشنبه دوم تیرماه جاری در کیلومتر ۱۵ جاده نی ریز – کرمان و کیلومتر ۶۵ جاده سروستان – شیراز واژگون شد که در نتیجه آن ۲۰ نفر جان خود را از دست دادند که ۱۳ نفر سرباز بودند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا