پیشخوانعناوین اخبار

وداع زودهنگام انگلیس از یورو ۲۰۱۶

به گزارش سرمایه گستران ، آخرین دیدار مرحله یک هشتم پایانی یورو ۲۰۱۶ بامداد روز سه شنبه در ورزشگاه نیس فرانسه برگزار شد و تیم ملی انگلیس با نتیجه دو بر یک مقابل تیم گمنام ایسلند تن به شکست داد و از دور رقابت ها حذف شد.

وین رونی در دقیقه ۴ از روی نقطه پنالتی برای تیم انگلیس و راگنار سبگردسون در دقیقه ۶ و کولبین سیگنورسن در دقیقه ۱۹ برای تیم ایسلند گلزنی کردند.
سفید پوشان انگلیس با تفکرات تهاجمی وارد زمین شدند تا با غلبه بر حریف گمنام خود جواز حضور در مرحله یک چهارم پایانی یورو ۲۰۱۶ را به دست آورند.
شاگردان روی هاجسون در دقیقه ۴ بر روی خطا سنگربان ایسلند، صاحب یک ضربه پنالتی شدند و وین رونی دروازه هالدورسون را باز کرد اما شادی انگلیسی ها بیشتر از دو دقیقه توام نیاورد و ایسلندی ها بازی را به تساوی کشاندند.
انگلیسی ها بعد از گل تساوی ایسلند، حملات بی محابایی را بر روی دروازه حریف طراحی کردند اما ایسلندی ها در یک ضد حمله سرعتی به دومین گل خود دست یافتند تا با پیروزی به رختکن بروند.
تیم انگلیس در نیمه دوم با آرایشی کاملا تهاجمی وارد زمین شدند به طوریکه حملات پر دامنه ای را بر روی دروازه ایسلند طراحی کردند اما درخشش دروازه بان و مدافعان حریف مانع از گلزنی انگلیسی ها شد تا این تیم وداع زودهنگامی از یورو ۲۰۱۶ داشته باشد.
تیم ملی ایسلند در مرحله یک چهارم پایانی یورو ۲۰۱۶ روز ۱۳ تیرماه جاری به مصاف تیم ملی فرانسه می رود.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا