پیشخوانحوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

کشف ترامادول، حشیش و قرص آموکسی سیلین قاچاق در گمرکات کشور

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی گمرک ایران، ماموران گمرک باشماق در استان کردستان ۶ هزار عدد قرص ترامادول و بیش از ۶۳ هزار عدد کپسول آموکسی سیلین کشف و ضبط کردند.
ماموران این گمرک در خط خروجی سالن مسافری هنگام کنترل و بازرسی به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مظنون شدند و آن را برای بررسی دقیق‌تر به دستگاه ایکس‌ری هدایت کردند.
برپایه این گزارش، با پرتونگاری از اتوبوس ذکر شده، محل جاساز کالای مکشوفه که به طرز ماهرانه‌ای تعبیه شده بود مشخص و در مجموع تعداد ۶۹ هزار قرص از نوع ترامادول و آموکسی سیلین کشف و ضبط شد و در این زمینه با تشکیل پرونده قضایی، راننده اتوبوس به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قضایی تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.

** کشف حشیش در گمرک بازرگان
با هوشیاری ماموران گمرک بازرگان مقدار دو کیلو و ۱۰۰ کیلوگرم حشیش از داخل صندلی های یک دستگاه اتوبوس کشف و ضبط شد.
به دنبال کشف این میزان مواد مخدر پرونده قضایی تشکیل و تحویل مراجع قضایی شد.
همچنین ماموران گمرک بازرگان مقدار ۲۱۰ کیلوگرم گرانول نقره، ۹ هزار و ۶۵۰ عدد دارو و ۵۹ عدد ظروف شیشه‌ای در گمرک بازرگان کشف و ضبط کردند.
«ناصر انصاریان» مدیرکل گمرک بازرگان با اعلام این خبر افزود: کالاهای مکشوفه گفته شده به طرز ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف یک دستگاه کامیون جاسازی شده بود که با هوشیاری کارشناسان این گمرک کشف و جهت سیر مراحل قضایی ارجاع شد.
به گزارش ایرنا، پیشتر معاون حقوقی و نظارت گمرک جمهوری اسلامی ایران گفته بود: سال گذشته ۲۸۹ تن انواع کالاهای قاچاق شامل مواد مخدر، قرص های روانگردان، مواد پیش ساز و … در گمرکات کشور کشف شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا