شهر و جامعه

استعلام های شهرداری برون سپاری می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سرمایه گستران و به نقل از  اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، محمد هویدا با اشاره به برون‌سپاری استعلامات شهرداری اصفهان به دفاتر خدمات شهری اظهار کرد: این طرح در حال حاضر در شرایط مطلوبی قرار دارد و در دو ماهی که اجرا شده، توانسته به چابک‌سازی و لاغر شدن سیستم کمک کند.
وی ادامه داد: این طرح به خوبی توانسته رسالت اصلی شهرداری‌ها را اجرا کند و ناهمگانی‌های موجود را از بین ببرد؛ متأسفانه منتقدان این طرح آنگونه که باید به این طرح اعتقاد نداشتند و همین مسئله نیز سبب ایجاد مشکلاتی شد.
مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان بیان کرد: این طرح نقش به‌سزایی در ایجاد سلامت اداری شهر دارد و به تضمین سلامت اداری دستگاه کمک می‌کند.
وی افزود: پس از اجرایی شدن این برون‌سپاری، شهرداری‌ها می‌توانند به کارهای اصلی خود بپردازند و مشکلات خود را حل و فصل کنند و در امر نظارت و ارائه پایان ساخت به مردم فعالیت بیشتری انجام دهند.
هویدا تأکید کرد: این طرح کار بخش‌های دیگر مانند بانک‌ها را از شهرداری جدا کرده و کمک کرده که شهرداری وظایفش را به خوبی اجرا کند تا مردم رضایت بیشتری از طرح‌ها و برنامه‌ها داشته باشند.
وی اضافه کرد: پیش از این ما باید کار دیگران را انجام می‌دادیم اما حالا با اجرایی شدن این طرح تنها به وظایف خود در شهرداری‌ها می‌پردازیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا