پیشخوانعناوین اخبار

توضیح فدراسیون دو و میدانی درباره ادکلن های حاشیه ساز

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران از ایرنا، هفته گذشته خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه مجید کیهانی رئیس فدراسیون دو و میدانی هنگام بازگشت از رقابت های جوانان قهرمانی آسیا در ویتنام، یک چمدان پر از ادکلن همراه داشته است که این چمدان در راستای مبارزه با قاچاق کالا در فرودگاه امام خمینی توقیف و پس از چند روز آزاد می شود.

در این خبرها آمده بود که وارد کننده قصد داشته است که ادکلن ها را در فروشگاه شخصی خود بفروشد و پس از آن نیز خبری مبنی بر دستور وزیر ورزش و جوانان برای پیگیری این موضوع منتشر شد.
پس از این حاشیه ها، فدراسیون دو و میدانی سرانجام روز شنبه اطلاعیه ای منتشر و توضیحاتی درباره آن ارائه داد.
در اطلاعیه دو و میدانی آمده است که مجید کیهانی هنگام بازگشت از ویتنام، این ادکلن ها را در ترانزیت فرودگاه دوبی و برای تقدیر از زحمات کارکنان فدراسیون با قیمت کلی ۱۷۰ دلار معادل ۵۹۵ هزار تومان خریداری کرده است.
در این اطلاعیه، علت خریداری هدیه برای کارکنان سپری کردن ‘۸ ماه پر دغدغه و همراه با حاشیه’ در فدراسیون عنوان شده است.
در ادامه اطلاعیه فدراسیون دو و میدانی آمده است: کیهانی به دلیل اعزامی که فدراسیون پیش رو داشت خیلی سریع راهی محل کار خود شد و پس از امضای اسناد مالی فدراسیون، با مسوولان فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تماس گرفته و هدایای خریداری شده را دریافت و بین کارکنان فدراسیون به عنوان سوغات سفر و تقدیر از زحمات پرسنل، تقسیم کرد.
فدراسیون دو و میدانی در پایان اطلاعیه خود آورده است که فاکتور خرید و اسناد مالی این هدایا در بخش مالی فدراسیون موجود است و قابلیت رسانه ای شدن دارد و از سوی دیگر نماینده حراست وزارت ورزش و جوانان نیز در کلیه مراحل خریداری و ورود این ادکلن ها حضور داشته و می تواند این مسائل را تائید کند.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا