شهر و جامعهعناوین اخبارمسکن و عمران

واگذاری ۴۰ سایت مسکن مهر استان به شهرداری ها

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان، رسول زرگرپور استاندار اصفهان در جلسه شورای مسکن استان گفت: مسکن مهر پروژه عظیمی است که دولت تعهد دارد آن را در اسرع وقت به اتمام و با تمام امکانات تحویل متقاضیان نماید.

وی با مخاطب قرار دادن تمامی دستگاههای دولتی وخدمات رسان متذکر شد: تمامی دستگاهها لازم است با کمک،همیاری و تلاش مضاعف مشکلات موجود در مسکن مهر را مرتفع و به این پروژه به صورت ویژه بنگرند .

زرگرپور در ادامه سخنان خود با توجه به اینکه مقوله مسکن یکی از نیازهای مهم مردم است گفت: افرادی که در این پروژه ها ثبت نام نموده اند از بضاعت مالی خوبی برخوردار نیستند و بر ماست تا هرچه سریعتر این مشکلات ومعضلات را برطرف و واحدها را تحویل متقاضیان نماییم .

حجت اله غلامی مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان نیز با اشاره به  آمار واحدهای مسکن مهر در استان گفت: از مجموع ۱۶۱۰۰۰ واحد مسکن مهر شهری در استان ۱۳۸۰۰۰ واحد آن تحویل متقاضیان گردیده  و ۷۰۰۰ واحد فاقد متقاضی و بیش از ۱۵۰۰۰ واحد آن باقیمانده که از این تعداد ۶۰۶۵ واحد در شهر فولادشهر ، ۴۰۹۵ واحد در شهر بهارستان و ۴۵۱ واحد در شهر مجلسی و مابقی به صورت پراکنده در شهرها موجود می باشد .

وی از عمده مشکلات موجود در سایتهای مسکن مهر را نبود خدمات زیربنایی وروبنایی عنوان کرد وگفت: خوشبختانه با هماهنگی های انجام گرفته با شهرداریها در سطح استان  تحویل مانده عملیات مسکن مهر با ۴۰ شهرداری بسته شده و در ازای آن ، زمین ، قیر رایگان و یارانه نقدی به شهرداری ها داده شده تا در اسرع وقت به این مشکلات بپردازند و بحث آماده سازی این سایتها را تحویل دهند.

گفتنی است در پایان اعضای این شورا نظرات و پیشنهادات خود را جهت مرتفع نمودن مشکلات موجود در خصوص موضوعاتی چون اطفاءحریق  ، نصب اسانسور و … مطرح و مقرر شد در اسرع وقت اقدامات لازم انجام پذیرد .

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا