عناوین اخبار

جزئیات ۱۰۰ میلیارد تومان یارانه مطبوعات به ۲۱۳۵ رسانه منتشر شد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، در اطلاعیه اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است: جزئیات دریافتی ۲۱۳۵ رسانه مکتوب و برخط، از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۹۴ شامل «یارانه مستقیم ۶ ماه اول و دوم سال ۹۴، یارانه بیمه ۳ فصل(بهار، تابستان و پاییز) ، آگهی های دولتی(تهران و شهرستان)، یارانه طرح اشتراک و یارانه طرح خرید مجلات برگشتی» می شود.

رسانه های برخط (خبرگزاری ها و پایگاه های خبری) در سال ۹۴ تنها از یارانه بیمه خبرنگاران بهره مند شده اند.
این گزارش می افزاید: جمع کل دریافتی هر رسانه بر اساس دریافتی از تمام حمایت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۹۴ بدون احتساب مبلغ واریزی مشترکان در طرح اشتراک نشریات است.
همچنین در بخش مربوط به آگهی های دولتی استان ها، آمار مربوط به استانهای کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان، نهایی نشده و استان های قم و سمنان آمار شش ماهه ارائه کرده اند.
اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این اطلاعیه یادآور شده است: نام برخی نشریات بنا به دلایلی که در جدول یارانه پرداختی شش ماه دوم سال ۹۴ ذکر شده در این جدول نیست که یارانه آنها بعد از رفع نقص، واریز خواهد شد.
این اطلاعیه اظهارشده  است: یارانه مستقیم بعد از شش ماه به مطبوعات، برای روزنامه از شماره ۱۵۰، هفته نامه از شماره ۲۵ و ماهنامه از شماره شش به بعد تعلق می گیرد.
در ادامه این اطلاعیه، همچنین با ذکر اینکه ارقام این جداول به ریال است، آمده است: جداول جداگانه پرداختی های سال ۹۴ نیز پیشتر در سایت معاونت مطبوعاتی منتشر شده و اکنون به همراه جداول جدید پرداختی در سایت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قابل مشاهده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا