شهر و جامعهعناوین اخبار

اصفهان صد درصد ظرفیت قرآن آموزان خود را در سال گذشته تکمیل کرد.

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین رضاصادقی در مراسم تجلیل از مربیان و دست اندرکاران کلاس های طرح ملی حفظ قرآن کریم اظهار داشت: پیرو منویات مقام معظم رهبری(دامت برکات) سازمان اوقاف و امور خیریه کشور پنج سال متوالی است که طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم را اجرا می نماید.

وی در ادامه تصریح کرد: در همین راستا استان اصفهان با اجرای طرح در چهار دوره گذشته توانسته است جزء استان های برتر کشور باشد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه افزود:طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم، در حال حاضر با همکاری و مشارکت ۵۷۴ مربی قرآن کریم در سطح استان درحال اجرا بوده و امسال ۳۵ هزار قاری و حافظ قرآن کریم در استان اصفهان تربیت خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی در ادامه بیان کرد: همچنین با راستی آزمایی که توسط سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از اجرای این طرح صورت گرفته شده است استان اصفهان جزء استان های برتر شده است.

وی ادامه داد: قرآن شفای درد و سینه ها است و هرچه که در قرآن تدبر و تفکر شود باعث می شود تا در روح و جان انسان رسوخ کند و حفظ قرآن کریم رحمت بی شمار به همراه دارد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه گفت: قرآن کتابی است که نقصی در آن وجود ندارد و چراغ و نور هدایت برای بشریت است و در سایه قرآن کریم می توانیم به سعادت و کمال برسیم باشد که در این راه گام برداریم و مورد شفاعت قرآن کریم قرار بگیریم.

همچنین در این مراسم که در جوار مقره علامه مجلسی(ره) اصفهان برگزار شد از ۱۶۲ مربی و دست اندرکار برگزاری کلاس های تربیت حافظان قرآن کریم شهر اصفهان و کوهپایه تجلیل شد و در پایان مراسم نیز کلیه حاضران میهمان سفره کریمانه این آستان مقدس شدند.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا