پیشخوانعناوین اخبار

 تیم ملی بسکتبال ایران با شکست برابر مکزیک از صعود به المپیک باز ماند

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران از ایرنا، بسکتبالیست های کشورمان که روز سه شنبه برای دومین و مهم ترین بازی در مرحله اول به مصاف تیم مکزیک که تنها حریف ایران در رقابت های انتخابی محسوب می شد رفته بودند بازی را با نتیجه ۷۰ بر ۷۵ واگذار کرده و بدین ترتیب از رسیدن به مسابقات نیمه نهایی باز ماندند.

درک بائرمن سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران قبل از مسابقه با مکزیک اظهار داشت: ما یک بازی سخت و مهمی را پیش رو داریم، امیدوارم بتوانیم بازی بهتری را نسبت به دیدار اول ارائه بدهیم.
تیم ملی بسکتبال ایران که در گروه A بازی می کرد، روز گذشته نیز در نخستین دیدار خود در برابر یونان نتیجه را ۷۸ بر ۵۳ واگذار کرد.
اوشین ساهاکیان، حامد حدادی، سجاد مشایخی، عدنان دورقی، اصغر کاردوست، محمد حسن زاده، بهنام بخچالی، محمد جمشیدی، آرمان زنگنه، امیر صدیقی، ارسلان کاظمی و فرید اصلانی شاگردان درک بائرمن سرمربی تیم ملی ایران در این رقابت ها هستند.
مسابقات بسکتبال انتخابی المپیک از ۱۴ تا ۱۹ تیر در شهر تورین در شمال ایتالیا برگزار می شود. در این مسابقات تیم های یونان، مکزیک و ایران در گروه A و تونس، کرواسی و ایتالیا در گروه B رقابت می کنند و دو تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه نهایی صعود خواهند کرد. در نهایت نیز تیم قهرمان مسابقات، سهمیه حضور در بازی های المپیک ۲۰۱۶ ریو را به دست می آورد.
روز چهارشنبه نیز تیم های مکزیک و یونان در گروه A و کرواسی و تونس در گروه B به رقابت با یکدیگر می پرداز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا