شهر و جامعهعناوین اخبار

ششمین همایش آموزشی ویژه خانواده بیماران نقص ایمنی اولیه برگزار می‌شود

به گزارش  پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی انجمن خیریه حمایت از بیماران نقص ایمنی اولیه حضرت صدیقه طاهره(س)، سید محمد باقر حجازی اظهار داشت: در سال دو مرتبه همایشی آموزشی فرهنگی ویژه بیماران و خانواده آنها از سوی این انجمن در اصفهان برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: تلاش کردیم همایش‌ها صرف آموزشی نباشد و برنامه‌های فرهنگی و تفریحی نیز در کنار آن قرار دادیم تا بیماران پس از درد و رنج های بیماری فضایی داشته باشند که در کنار یکدیگر به خوشی سپری کنند و به دور از فضای بیماری از آن بهره ببرند.

مدیر عامل انجمن خیریه حمایت از بیماران نقص ایمنی اولیه حضرت صدیقه طاهره (س) گفت: ۱۴ مردادماه ششمین همایش آموزشی ویژه خانواده بیماران نقص ایمنی اولیه برگزار می‌شود که در این همایش مراسم تجلیل از دانش آموزان ممتاز این خانواده ها را نیز داریم و به رسم یادبود هدیه‌ای به آنها اختصاص می‌یابد.

وی بیان داشت: برگزاری چنین همایش‌های ضمن ارتباط و تعامل نزدیک بین خود بیماران و خانواده‌های آنها، فضایی برای نزدیکی و قرابت بیشتر مسئولان با خانواده بیماران ایجاد می‌کند تا ضمن شنیدن مشکلات آنها در جهت رفع مشکلاتشان بتوانیم گام‌هایی با حمایت و یاری دستگاه‌های مختلف برداریم.

حجازی اعلام کرد: این همایش های آموزشی هر شش ماه یکبار در سال برای بیماران و خانواده آنها برگزار می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا