پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

عامل اختلاس ۳۲ میلیارد ریالی از بانک ملی زاهدان حین فرار از کشور دستگیر شد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان، سردار حسین رحیمی اظهار داشت: تیمی از پلیس آگاهی استان در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه یکی از کارکنان بانک دولتی با سوء استفاده از موقعیت شغلی اقدام به اختلاس میلیاردی کرده تشکیل و ضمن هماهنگی با مقام قضایی دستگیری متهم را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس با انجام پایش تخصصی و بررسی میدانی محسوس و نامحسوس دریافتند که این فرد از سال ۱۳۸۲به عنوان متصدی امور بانکی در زاهدان مشغول به کار بوده و در این مدت با سوء استفاده از موقعیت شغلی در چندین مرحله مبلغ ۳۲ میلیارد ریال را به حساب مختلف خود منتقل و بخش زیادی از این پول ها را نیز به دلار تبدیل کرده است.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به اینکه متهم پس از اطلاع از ورود پلیس به این پرونده از زاهدان متواری شده بود، کاراگاهان پلیس آگاهی با داشتن اطلاعات کافی و پیگیری های لازم موفق شدند متهم را به همراه مقادیر زیادی دلار و حین فرار به خارج از کشور در عملیاتی مشترک با پلیس خراسان رضوی در مشهد دستگیر کنند.
رئیس اداره امور شعب بانک ملی سیستان و بلوچستان نیز در این رابطه بیان کرد: فعلا تا مشخص شدن وضعیت نمی توانم در این زمینه اظهار نظر کنم.
حمید رضا صمدزاده با بیان اینکه در سایت ها و فضاهای مجازی اخبار مختلفی در این زمینه منتشر شده است گفت: تا مشخص نشدن موضوع و تعیین آن نمی توان اظهار نظر کرد زیرا مقداری پول جابجا شده اما مورد استفاده واقع نشده است.
وی با بیان اینکه اختلاس آن چنانی صورت نگرفته است گفت: مقرر بوده است این فرد برای بررسی دقیق موضوع روز گذشته برای تحویل مقامات قضایی و انتظامی شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا