حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

ازکشف ۴ تن و ۸۰۰ کیلو چوب قاچاق در “اردستان” تا غرق شدن جوان ۱۸ ساله در استخر کشاورزی

سرهنگ “رحمت الله مهرانفر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت:در راستای اجرای طرح پیشگیری از قاچاق منابع ملی ماموران انتظامی شهرستان “اردستان” به جنگل های حاشیه کویر “اردستان” اعزام شدند.

وی ادامه داد: ماموران به یک دستگاه کامیونت خاور مشکوک که آن را متوقف کردند و در بازرسی از آن چهار تن و ۸۰۰ کیلو چوب تاق قاچاق کشف شد.

سرهنگ مهرانفر ارزش این محموله را ۱۴۴ میلیون ریال دانست و بیان داشت : در این زمینه راننده خاور دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان در پایان ضمن تشکر از مردم شهید پرور شهرستان “اردستان” به دلیل همکاری با پلیس اعلام کرد: شماره تلفن ۱۱۰به عنوان پل ارتباطی مردم با پلیس بصورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مردم در راستای پیشگیری از جرایم می باشد.

 

تخطی از سرعت مطمئنه ۱کشته و ۱ مجروح برجای گذاشت

گروه استان ها_اصفهان_ در اثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با شی ثابت در محور”مبارکه-کرکوند” راکب ۱۳ ساله آن جان باخت و سرنشین هفت ساله به شدت مجروح شد.

سرهنگ”جهانگیر کریمی” معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ماموران پلیس راه “اصفهان-شیراز” ساعت ۲۴ شب گذشته از برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با شی ثابت در محور “مبارکه –کرکوند” باخبر شدند که بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: متاسفانه در اثر این حادثه راکب موتورسوار که نوجوانی ۱۳ ساله بود جان خود را از دست داد و راکب هفت ساله که برادر متوفی بود به شدت مجروح شد.

سرهنگ کریمی بیان داشت: کارشناسان پلیس راه علت وقوع این حادثه را عدم توانایی راننده درکنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کرده اند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: در تصادفات موتورسیکت سر راکب بیشترین ضربه را می خورد که لازم است کلیه موتورسواران از کلاه ایمنی استفاده کنند ، با سرعت مطمئنه رانندگی نمایند و از انجام حرکات نمایشی و خطرناک به شدت بپرهیزند.

یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در ایست و بازرسی شهید”امامی”

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان “شهرضا” از کشف یک محموله لوازم آشپزخانه قاچاق به ارزش یک میلیارد و۵۰۰میلیون ریال و دستگیری یک نفر خبر داد.

 

سرهنگ “حمید امیرخانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید “امامی” شهرستان “شهرضا” حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون که از جنوب کشور به مقصد تهران در حرکت بود، مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، تعداد زیادی لوازم آشپزخانه فاقد هر گونه مدارک معتبر گمرکی کشف شد.

سرهنگ امیرخانی، ارزش این محموله را یک میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال دانست و اظهار داشت: در این خصوص راننده دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور وارد می کند که در این خصوص نیروی انتظامی با قاطعیت با قاچاقچیان کالا برخورد قانونی خواهد کرد.#

غرق شدن جوان ۱۸ ساله در استخر کشاورزی

گروه استان ها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان “خوانسار” از غرق شدن یک جوان ۱۸ ساله در استخر کشاورزی یکی از مزارع این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “ولی اروجی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن فردی در یک استخر آب کشاورزی ماموران انتظامی شهرستان “خوانسار” بلافاصله وارد عمل شدند.

وی افزود: متاسفانه در اثر این حادثه یک جوان ۱۸ ساله که جهت تفریح به یکی از مزراع این شهرستان رفته بود هنگام شنا در استخر آب کشاورزی غرق و جان خود را از داسته بود.

سرهنگ اروجی علت غرق شدگی را عدم آشنایی با فنون شنا دانست و اظهار داشت:پس از بازرسی صحنه توسط عوامل تشخیص هویت و پزشکی قانونی جسد متوفی به سردخانه انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خوانسار در پایان از کشاورزان خواست: چنانچه در باغات خود استخر دارند آن ها را به حفاظ مجهز کنند تا شاهد وقوع اینگونه حوادث نباشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا