پیشخوانعناوین اخبار

سه شکایت احمدی نژاد علیه علی مطهری مختومه شد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از مهر،مصطفی ترک‌همدانی  با اشاره به آخرین وضعیت شکایت های رئیس جمهور سابق علیه علی مطهری گفت: در خرداد ماه سال ۸۹ و به عنوان نخستین شکایت درباره رخداد حمله به سخنرانی سیدحسن خمینی در مرقد امام بود که شاکی مدعی شده بود علی مطهری این حادثه را از پیش طراحی تلقی و آقای احمدی‌نژاد را به عنوان عاملی از فتنه سال ۸۸ دانسته است.

وی افزود: در این شکایت، شاکی درخواست محاکمه مطهری را کرده بود و به این دلایل، شاکی درخواست تعقیب موکل را به اتهام نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی داشت.

وکیل مدافع علی مطهری به دومین شکایت احمدی نژاد علیه مطهری اشاره و تصریح کرد: دومین شکایت درباره نامه موکل به رییس‌جمهور وقت بود که طی آن درباره وابستگی ویژه رییس‌جمهور به فردی خاص و برگزاری مراسم خلاف شرع در تالار وحدت هشدار داده بود و نهاد ریاست جمهوری درخواست تعقیب موکل را به اتهام نشر اکاذیب داشت.

همدانی تصریح کرد: این شکایت در فروردین ۹۰ مطرح شده بود.

وی با اشاره به سومین شکایت احمدی نژاد، افزود:  سومین شکایت نیز خرداد ۹۱ و درباره تذکر به رئیس‌جمهور درباره تقلیل استاندارد پوشش بانوان به شلوار و مانتوی آزاد تا زانو بود که به همین دلیل، شاکی در خواست تعقیب مطهری را به اتهام توهین داشت.

همدانی افزود: این پرونده ها در شعبه دوم بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه مطرح رسیدگی بود که نسبت به همه آنها قرار موقوفی تعقیب صادر شد و مختومه اعلام شد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا