پیشخوانعناوین اخبار

شوکی دیگر در کشتی/علی رضا رضایی استعفا کرد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ،سخنگوی فدراسیون کشتی امروز (یکشنبه) بیستم تیرماه با انتشار نامه ای خطاب به رسول خادم رئیس این فدراسیون از هرگونه سمت داخلی و بین المللی در فدراسیون کشتی استعفا کرد.

رضایی در پایان نامه خود موفقیت جوانان کشتی ایران و رسول خادم را در تمامی میادین بین المللی آرزو کرده است.
** فدراسیون کشتی: شرایط پهلوان عزیزمان را درک می کنیم
فدراسیون کشتی در اولین واکنش به استعفای علیرضا رضایی با انتشار بیانیه ای بر روی پایگاه اطلاع رسانی خود اعلام کرد وی به دلیل مسئولیت مهم توضیح و تحلیل مواضع رسمی فدراسیون، در موضوعات مختلف به عنوان سخنگو، فشارهای حاشیه ای و روانی زیادی را به ویژه در روزهای اخیر تحمل کرده است و ما شرایط وی را درک می کنیم.
در این بیانیه آمده است: پهلوان علیرضا رضایی، از قهرمانان خوشنام و پرآوازه کشتی ایران، در مدت مسئولیت در فدراسیون کشتی، فشارهای روانی زیادی را متحمل شده است و ما شرایط وی را درک می کنیم؛ او حق دارد از برخوردهای حاشیه ای و متأسفانه بعضا به دور از اخلاق برخی از جریان های مقرض و مخرب کشتی کشور، که در چند روز گذشته به اوج خود رسیده است، دل آزرده و خسته شده باشد.
در این بیانیه تاکید شده است: فدراسیون کشتی اعلام می کند علیرضا رضایی، به هیچ وجه از سازمان مدیرت کشتی کشور، جدا نخواهد شد و قطعا با عشق، علاقه و مهربانی همیشگی که از او سراغ داریم، با قدرت به فعالیت های خود جهت اعتلای ورزش ملی ایران، کشتی، ادامه خواهد داد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا