پیشخوانعناوین اخبار

تساوی پرگل سرخ پوشان در اوکراین/ پرسپولیس ۳ – آرسنال ۳

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، چهارمین دیدار تدارکاتی تیم فوتبال پرسپولیس امروز(دوشنبه) برابر تیم آرسنال اوکراین از ساعت ۱۷ و ۳۰به وقت محلی (۱۹ به وقت تهران) آغاز شد.
قرمزپوشان در نیمه نخست این دیدار با ترکیب علیرضا بیرانوند(دروازه بان)، سید جلال حسینی، محسن ربیع خواه، محمد انصاری، صادق محرمی، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، ساسان انصاری، محسن مسلمان، امید عالیشاه و علی علیپور برابر آرسنال آبی پوش اوکراین به میدان رفتند.
در دقیقه ۲ همکاری بسیار دیدنی محسن مسلمان با امید عالیشاه، توپ خوبی را به هافبک جوان پرسپولیس احمد نوراللهی رساند و او نیز با یک حرکت دیدنی گل اول این دیدار را به ثمر رساند.
در دقیقه ۵ علی علیپور از پشت محوطه جریمه دومین گل سرخپوشان را وارد دروازه آرسنال کرد.
در دقیقه ۱۰ حرکت دیدنی علی علیپور در محوطه جریمه حریف با خطای مدافعین آرسنال همراه شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد که امید عالیشاه با یک ضربه دقیق و بر خلاف جهت حرکت سنگربان آرسنال، سومین گل پرسپولیس را به ثمر رساند.
در دقیقه ۱۶ روی حرکت خوب بازیکنان آرسنال و غافلگیری مدافعان پرسپولیس، حریف اوکراینی یکی از گل ها را جبران کرد. دقیقه ۳۴ نیز حرکت تیمی و هماهنگ آبی پوشان آرسنال گل دوم را برای این تیم رقم زد. در آخرین ثانیه های نیمه اول، تیم آرسنال بار دیگر دروازه سرخپوشان را باز کرد و این بازی در پایان نیمه نخست با تساوی ۳ بر ۳ خاتمه یافت.

پرسپولیس در نیمه دوم با ترکیب؛ بیرانوند، سید جلال حسینی، محمد انصاری، صادق محرمی، آرام طبع، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان و علی علیپور به میدان رفت.
در دقیقه ۴۹ گولچ به جای سید جلال حسینی وارد زمین شد.
در دقیقه ۵۰ داور در پی خطای محکم، به بازیکن شماره ۵۰ آرسنال کارت زرد نشان داد. این تیم در این دیدار بسیار پر قدرت بازی می کند.
در دقیقه ۵۴ اخطاردوم به بازیکن شماره ۳ آرسنال داده شد.
در دقیقه ۶۰ فرشاد احمدزاده از داور کارت زرد دریافت کرد.
کارت زرد سوم سرخپوشان در دقیقه ۶۱ به کمال کامیابی نیا داده شد.

در دقیقه ۶۴ احمد نوراللهی در یک کار انفرادی و تکنیکی پس از عبور از چند بازیکن آرسنال، شکلیک خوبی به سمت دروازه حریف کرد که توپ با زحمت توسط گلر آرسنال مهار شد.
در ادامه این دیدار تلاش های هیچ یک از ۲ تیم برای به ثمر رساندن گل های بیشتر به نتیجه نرسید و این بازی با ۶گلی که در نیمه نخست وارد دروازه ها شده بود، پایان یافت.
همچنین داور این دیدار به فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی نیا از پرسپولیس و سه بازیکن از تیم آرسنال اوکراین کارت زرد نشان داد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا