دسته‌بندی نشده

پرافتخارترین تیم آسیا مغلوب سروقامتان جوان ایران

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران  از فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال جوانان ایران در پنجمین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی آسیا ساعت ۱۲:۳۰ به وقت محلی در سالن کاوشنگ آرنا با پیراهن های سفید به مصاف قرمزپوشان کره جنوبی رفت و توانست با نتیجه ۳ بر صفر و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹ ، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۲۰ حریف قدرتمند خود را مغلوب کند.
بهروز عطایی سرمربی تیم برای شروع این مسابقه جواد کریمی، اسماعیل طالبی، امیرحسین اسفندیار، اسماعیل مسافر، طیب عینی، علی اصغر مجرد و رسول آقچه لی را روانه میدان کرد. همچنین داورانی از تایلند و چین تایپه قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.
ست نخست این دیدار با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به سود ایران خاتمه یافت.
در ست دوم شاگردان عطایی با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ از حریف سبقت گرفتند.
همچنین تیم ملی ست سوم را بدون تغییر آغاز کرد که با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به برتری دست یافت و به این ترتیب پنجمین پیروزی ۳ بر صفر ایران مقابل حریفان در این دوره از رقابت ها ثبت شد.
کره جنوبی با ۶ قهرمانی، دو نایب قهرمانی و دو مقام سومی پرافتخارترین کشور در این رقابت ها است و ایران در جایگاه دوم این رده بندی قرار دارد.
شاگردان عطایی از چهار مسابقه قبلی خود چهار پیروزی برابر ترکمنستان، قطر، هنگ کنگ و سریلانکا در کارنامه داشتند.
جوانان ایران در ششمین مسابقه خود فردا-جمعه به مصاف تیم چهارم گروه مقابل می رود.
هجدهمین دوره رقابت های والیبال قهرمانی جوانان زیر ۲۰ سال آسیا از شنبه ۱۹ تا یکشنبه ۲۷ تیرماه سال ۹۵ به میزبانی چین تایپه برگزار می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا