پیشخوانعناوین اخبار

نکونام با ستاره ها در بهشت خداحافظی کرد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران از باشگاه خبرنگاران جوان در ادامه بازدید ستارگان ورزش و هنر کشورمان از موسسه خیریه بهشت امام رضا، علی دایی سرمربی نفت تهران و احسان علیخانی مجری برنامه ماه عسل نیز به این مجموعه آمدند.

گفتنی است پرویز ابوطالب، کریم باقری، جواد نکونام و آرین قاسمی مترجم کی روش هم ساعتی قبل به این مجموعه آمدند و ضمن بازدید از بهشت امام رضا با مسئولان این موسسه خیریه و کودکان بی سرپرست، گفت و گو و خوش و بش کردند.
همچنین کودکان موسسه خیریه با پوشیدن پیراهن شماره شش جواد نکونام در تیم ملی در این مراسم حضور داشتند.
فردوسی پور: نکونام بهشت را برای اعلام خداحافظی انتخاب کرد
در ادامه حضور ستارگان فوتبال و ورزش کشورمان در بهشت امام رضا، لحظاتی قبل عادل فردوسی پور به این موسسه آمد.
وی درباره خداحافظی نکونام از فوتبال گفت: نکونام در جای خوبی خداحافظی خود از فوتبال خداحافظی کرد. در جایی که بزرگان چون دایی و باقری حضور دارند. با اقتداری که جواد در دوران بازی داشت، به طور حتم در مربی گری هم پیشرفت می کند.
وی ادامه داد: امیدوارم حالا که نکونام مظلومانه از فوتبال خداحافظی کرده دست کم فدراسیون مراسم باشکوهی برای کاپیتان تیم ملی برگزار کند.
نکونام: افتخار می کنم کنار دایی و باقری خداحافظی کردم
جواد نکونام درباره مراسم خداحافظی اش در یک موسسه خیریه بیان کرد: از حضور همه مهمانان و همچنین مسئولان موسسه بهشت امام رضا که اجازه داد من اینجا از فوتبال خداحافظی کنم.  دست تک تک افرادی که زحمت کشیدند را می بوسم.
وی افزود: باید  از پرویز ابوطالب که مسیر فوتبالی من را مشخص  کرد. تشکر کنم. اگر او و خانواده ام نبودند، فوتبالیست نمی شدم. افتخار می کنم که کنار بزرگانی چون دایی و باقری بازی کردم و حتی دایی مربی من بود.
نکونام درباره این که برای وی بازی خداحافظی برگزار نشد، گفت : وقتی برای بزرگانی چون دایی ، باقری، مهدوی کیا و خیلی ها دیگر بازی خداحافظی نمی گذارند نیازی نیست برای من بازی خداحافظی بگذارند. احترامی که مردم به من می گذارند، ارزش بیشتری دارد.
وی ادامه داد: به جز آرزوی موفقیت برای فوتبال کشور چیز دیگری نمی خواهم. از رسانه ها هم تشکر می کنم.
کاپیتان سابق تیم ملی در پایان اظهار کرد: مطمئنم اگر بزرگانی چون دایی و باقری در هنگام حضور در امارات از فوتبال خداحافظی می کردند آنجا برای دیدار خداحافظی شان تیمی چون آرژانتین رادعوت می کردند.
جواد نکونام درباره توانایی خود برای ادامه بازی بیان کرد: آمادگی داشتم و هنوز هم می توانم بازی کنم. خوشحالم که به مسیر جدیدی وارد شدم و می خواهم در مربی گری موفق باشم.
وی افزود: از منصور پورحیدری برای حضور در این مراسم دعوت کردم اما به دلیل شرایط جسمانی معذرت خواست.
نکونام با اشاره مجدد به حضور باقری و دایی در این مراسم، اظهار کرد: آنها افتخار فوتبال ایران هستند. دوست داشتم مهدوی کیا و هاشمیان هم در این مراسم شرکت می کردند اما شرایط اینجا طوری نبود که بخواهم فوتبالیست های زیادی را دعوت کنم.  یک بار دیگر ضمن تشکر از همه مربیانم دست آن ها را می بوسم و امیدوارم شاگرد خوبی بوده باشم.
دایی: شکل خداحافظی جواد به رفتارهای اجتماعی ما باز می گردد
علی دایی درباره مراسم خداحافظی جواد نکونام گفت: جواد مکان مقدسی را برای خداحافظی انتخاب کرد و این موضوع جای تبریک دارد. عادل فردوسی پور حرف خوبی زد همه چیز ما به هم می آید. این گونه خداحافظی کردن نکونام به رفتارهای اجتماعی ما باز می گردد.
وی افزود: نکونام سال هاست که برای تیم ملی زحمت می کشد. برای دیدن بازی جواد در اوساسونا با شور و حرارت مقابل تلویزیون می نشستم.
دایی با اشاره به مراسم خداحافظی بازیکنان عربی بیان کرد: در زمان خداحافظی  بازیکنان در کشورهای عربی دیدید که چه اقداماتی را انجام می دهند اما ما به جای اینکه پشت هم باشیم به فکر تخریب هم هستیم.
وی ادامه داد: جواد جزو بهترین های فوتبال ما است. برایش در زندگی شخصی و مربی گری آرزوی موفقیت می کنم. امیدوارم وی اشتباهات امثال من را مرتکب نشود. نکونام قابلیت تبدیل شدن به یک مربی بزرگ را دارد. به هر حال ما دنبال این نیستیم که فردی از زحماتمان تشکر کند.
سرمربی نفت درباره خاطره خود از دوران بازی نکونام گفت: من همبازی جواد بودم. باید بگویم که یک بار برق او را گرفت.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا