شهر و جامعهعناوین اخبارمسکن و عمران

بهسازی و روکش آسفالت راههای استان اصفهان

 

به گزارش  پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان ، در راستای حفظ سرمایه های ملی، افزایش سطح بهره وری رویه های آسفالتی، لکه گیری و روکش آسفالت محورهای استان، اقداماتی صورت گرفته که رییس اداره نگهداری راههای اداره کل در این خصوص گفت:قراردادهای متعدد لکه گیری و روکش آسفالت با اعتباری بالغ بر ۱۲۷۰ میلیارد ریال جهت این امر منعقد گردیده است .

وی انجام آسفالت پلیمری محور اردستان – نایین، دامنه – سه راهی سد، پل نوغان –الیگودرز، کاشان – اردستان، نایین – اصفهان و انارک – نایین را ازجمله این اقدامات نام برد و گفت: لکه گیری هندسی و آسفالت sma محورهای اصفهان –شهرضا، شهرضا – دهاقان، مبارکه –  بروجن و اجرای روکش آسفالت زرین شهر– شهرکرد نیز در این راستا انجام گردیده است .

فقهی افزود: قراردادی با بخش خصوصی با هزینه ای بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال به منظور تولید قیر امولسیونی به منظور استفاده در آسفالتهای سطحی و حفاظتی (تک کت، سیل کت و …) منعقد گردیده که تا کنون حدود ۸۰۰ تن قیر امولسیونی تولید و تحویل شده است. همچنین اجرای تک کت به ارزش ۸۶۰ میلیون ریال و درز گیری پلیمری با هزینه ای بالغ بر ۲۷۰۰ میلیون ریال در دست اقدام می باشد.

وی اضافه کرد : اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در راستای تأمین امنیت راه‌ها و تسریع در امر خدمت رسانی بهتر در زمان مناسب و شرایط بحران از جمله تصادفات جاده‌ای، نزولات جوی، کمک رسانی و اسکان مسافران در راه مانده در مواقع اضطرار و عملکرد بهتر در عملیات امداد جاده‌ای و استقرار تجهیزات و اکیپ‌های راهداری در محورهای مواصلاتی استان با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال اقدام به تجهیز، تکمیل و بهسازی راهدارخانه‌های استان نموده است.

طبق این برنامه از جمله راهدارخانه هایی که در این راستا بهسازی ، تکمیل وتجهیز شده اند را می توان به راهدارخانه قمیشلو در شهرستان مبارکه، راهدارخانه های مرکزی نطنز و طرق در شهرستان نطنز، راهدارخانه های پشته و دولت قرین در شهرستان سمیرم، راهدارخانه های رحیم آباد و اداره مرکزی نایین در شهرستان نایین، نوغان در شهرستان فریدن و زواره در شهرستان اردستان اشاره کرد .

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا