پیشخوانحوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

دستگیری ۲۳ مامور دولتی و ۱۷ قاچاقچی کالا در هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از ایرنا، سردار عزیزالله ملکی گفت: متهم اصلی این پرونده یکی از بازاریان بزرگ است که در پوشش واردات اسباب بازی، سایرکالاها را با استفاده از اسناد جعلی و تبانی و تطمیع و پرداخت رشوه، بدون پرداخت عوارض گمرکی قانونی وارد کرده است.

وی ادامه داد: این تخلفات گسترده درقالب یک باند سازمان یافته از شهرهای مختلف کشور انجام می شد که به دنبال ورود نیروی انتظامی هرمزگان به این پرونده، سرشبکه های اصلی این باند اقدام به فراخوان و تشکیل نشست اضطراری در بندرعباس کردند که با توجه به شناسایی، تعقیب و مراقبت های قبلی ، بسیاری از افراد این باند در محل تشکیل این نشست در بندرعباس دستگیر شدند.
به گفته سردار ملکی میلیاردها تومان اموال منقول و غیرمنقول از اعضای این شبکه کشف شد و از محل تجمع اصلی آنان مقدار قابل توجهی اسناد و مدارک جعلی شرکت های صوری، پلمب تقلبی کشورهای مختلف کشف و صورت حساب های گردش مالی و اسناد پرداخت رشوه نیز به دست آمده است.
وی تاریخ کشف اولین محموله کالای قاچاق این باند را اسفند سال گذشته و به تعداد ۱۱ کانتیر در ایست بازرسی شهید میرزایی بندرعباس اعلام کرد که به دنبال آن حدود ۲۰۰ کانتینر دیگر کالای قاچاق از ابتدای سال جاری تاکنون از این باند کشف شده است.
فرمانده انتظامی هرمزگان اطلاعات و محتوای خبری مربوط به این پرونده را که دوشنبه شب در یکی از رسانه ها منتشر شد نادرست دانست و آن را تکذیب کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا