دسته‌بندی نشده

تجمع سهام داران شرکت پلی اکریل،مقابل سازمان بورس پایتخت

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از ایرنا ، این عده که ۳۰ نفر تخمین زده شدند با دردست داشتن بنری خواستار رسیدگی به مشکلات خود در این خصوص شدند.

افراد مزبور همچنین تصاویر رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری را نیز دردست داشتند.
یکی از سهامداران اطلاعیه صدور مجوز افزایش سرمایه اداره نظارت بر انتشار و ثبت اوراق بهادر را در دست داشت که در آن به دلیل استهلاک تاسیسات و ماشین آلات پلی اکریل اصفهان و پیش بینی زیان شرکت در سال های آتی با رشد قابل توجه سرمایه این شرکت مخالفت شده است.
دراین جمع شخصی که خود را به عنوان نماینده معترضان معرفی کرد به خبرنگار ایرنا گفت: شرکت پلی اکریل اصفهان در نظر داشت یکهزار و ۱۸۵ درصد از محل تجدید ارزیابی دارایی های خود افزایش سرمایه بدهد.
وی افزود: سازمان بورس اوراق بهادر تهران تنها ۲۹۰ درصد آن را تائید و مابقی آن را رد کرد.
این سهامدار معترض گفت: سهام داران خواهان تایید یک هزار و ۱۸۵ درصد هستند نه فقط ۲۹۰ درصد.
این سهام دار شرکت پلی اکریل اصفهان در تشریح این مسئله افزود: در پی رسانه ای شدن افزایش سرمایه و تایید معتمد و حسابرس مستقل از سوی شرکت پلی اکریل سیل تقاضا برای خرید سهام موجب افزایش قیمت سهام شرکت شد اما با تایید تنها افزایش ۲۹۰ درصدی سرمایه شرکت توسط سازمان بورس، سهامدارانی که با قیمت بالا اقدام به خرید کردند متضرر شدند.
وی گفت: چرا سازمان بورس با افزایش سرمایه شرکت های دیگر موافقت کرده اما با پلی اکریل نه؟
شرکت پلی اکریل ایران در تاریخ ۲۴ مردادماه ۱۳۵۳ با مشارکت بخش خصوصی و تعدادی از بانک های تخصصی ایرانی و شرکت دوپان دونمور آمریکا تاسیس و با شماره ۱۹۴۱۳ در تهران به ثبت رسید.
بهره برداری از کارخانه های پلی استر و اکریلیک در سال های ۱۳۵۷ و ۱۳۶۰ آغاز شد و شرکت در تاریخ ۱۳۶۱/۰۲/۱۶ با شماره ۴۵۰۰ در اداره ثبت شرکت های اصفهان ثبت شد.
در سال ۱۳۷۹کارخانه اکریلیک دو به دنبال طرح های توسعه شرکت، با تولید الیاف و نوار اکریلیک و با سرمایه شرکت و با لیسانس اسنیا ایتالیا به بهره برداری رسید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا