پیشخوانعناوین اخبار

رکود بازار طلا و سکه / انتظار برای بهبود فضای کسب و کار

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران،«محمد کشتی آرای»با اشاره به آخرین وضعیت بازار سکه و طلا بیان کرد: قیمت اونس جهانی طلا در دو هفته گذشته در مجموع نزدیک به ۴۲ دلار کاهش داشته است.
به گفته وی، این مساله منجر به کاهش قیمت انواع سکه و طلا در بازار شد، به طوری که در مجموع هر قطعه سکه بهار ازادی طرح جدید ۱۲۰ هزار ریال افت قیمت داشت .
رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران اظهار کرد: با توجه به همین مساله و همچنین رکود کلی حاکم بر بازار کشور، هم اینک معاملات سکه و طلا در حداقل خود بوده و بازار منتظر بهبود فضای کسب و کار است.
وی گفت: خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا و کودتای نافرجام ترکیه در هفته های گذشته تاثیراتی بر بازار داشته اند که به پایان رسید، اما این روزها از آنجایی که طلا و سکه جزو کالاهای اصلی سبد خانوارها نیست، مردم اقبالی به خرید آنها نشان نمی دهند.
امروز و براساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران، هر اونس طلا نیز با چهار سنت افزایش قیمت نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته، یک هزار و ۳۲۳ دلار و ۱۰ سنت قیمتگذاری شد.
همچنین تا لحظه انتشار این خبر، هر قطعه سکه طلای بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۸۳۰ هزار ریال، هر قطعه سکه بهار آزادی طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۸۵۷ هزار ریال، هر قطعه نیم سکه پنج میلیون و ۴۴۰ هزار ریال و هر قطعه ربع سکه دو میلیون و ۸۰۰ هزار ریال دادوستد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا