بازار‌های مالی ، بورس و بانکپیشخوانعناوین اخبار

شاخص کل درآغاز معاملات به ۷۵ هزار واحد رسید

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ،معاملات بازار سرمایه در روز ۳ مرداد ماه سال جاری، تعداد ۷۵هزار و ۴۶ سهم اوراق بهادار به ارزش ۳۸۶ میلیارد ریال در بیش از ۱۱ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شدند.

این گزارش می افزاید شاخص کل هم وزن با ۲۴٫۹۰ واحد رشد به عدد ۱۳ هزار و۹۲۵ واحد رسید.
نمادهای پر بیننده معاملات امروز در گروه فولاد، وساپا، کگلف واتی، فولاژ، خزامیا، خگستر با روند مثبت، کار خود را به اآغاز کردند.
شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با ۳۰ واحد رشد به عدد ۷۹۳ هزار و ۹۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۴۹ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی ازدست به دست شدن ۱۳ میلیون سهم طی۲  هزار نوبت معاملاتی بود.
شاخص در جریان معاملات رشد خود را حفظ کرد
در معاملات بازار سرمایه در روز ۳ مرداد ماه سال جاری، تعداد ۷۵هزار و ۸۰ سهم اوراق بهادار به ارزش ۱ میلیارد ریال در بیش از ۳۹ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شدند.
گفتنی است شاخص کل هم وزن با ۲۶٫۴۹ واحد رشد به عدد ۱۳ هزار و۹۲۷ واحد رسید.
نمادهای پر بیننده معاملات امروز در گروه فولاد، کگل، همراه، وساپا، ولساپا با روند مثبت، و نماد فارس و وغدیر با نماد منفی کار خود را به جریان انداختند.
شاخص کل فرابورس در جریان معاملات با ۱٫۸۰ واحد کاهش به عدد ۷۹۱ هزار و ۸۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۷۰۴ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی ازدست به دست شدن ۹۰ میلیون سهم طی۱۳  هزار نوبت معاملاتی بود.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا