شهر و جامعهعناوین اخبار

حاشیه های دیدار صبای قم و صنعت نفت آبادان

به گزارش سرمایه گستران از ایرنا ، در این دیدار که با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید، تماشاگران بسیار کمی در ورزشگاه حضور یافته بودند و هوا بسیار گرم و نسبتا آلوده بود.
* بازیکنان در ابتدای بازی یاد شهید مهدی طهماسبی داور جوان قمی و از شهدای مدافع حرم را با اهدای گل گرامی داشتند.
* حسین بغلانی بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در دقیقه ۱۸ و داود بهادری بازیکن تیم فوتبال صبای قم در دقیقه ۵۸ با کارت زرد داور جریمه شدند.
* در دقیقه ۶۴ محمد شادکام بازیکن صنعت نفت آبادان به دلیل مصدومیت جای خود را به رضا نوروزی داد.
* در دقیقه ۶۵ کریم اسلامی بازیکن صبای قم پس از برخورد در محوطه جریمه صنعت نفت، از سوی داور که این حرکت مشکوک را تمارض تشخیص داده بود، کارت زرد گرفت.
* صمد مرفاوی در دقیقه ۷۰ احمد حسن زاده را که شماره ۷۰ تیم صبا را بر تن کرده بود، به جای سید علی فاطمی به میدان فرستاد تا شاید تغییری در روند بسیار کند بازی ایجاد کند.
* در دقیقه ۷۴ کریم اسلامی که بازی به نسبت خوبی از خود به نمایش گذاشته بود، جای خود را به سید مهدی حسینی داد تا یک بازیکن قمی در ترکیب صبای قم بازی کند.
* در دقیقه ۸۰ میلاد شعبانلو به جای میلاد جهانی برای تیم صنعت نفت آبادان به میدان آمد و در دقیقه ۸۷ نیز محمد اوسانی به جای غلامرضا عنایتی در ترکیب تیم صبای قم قرار گرفت.
* با خارج شدن رضا عنایتی از تیم صبای قم، هاشم بیگ زاده بازوبند کاپیتانی را به بازوی خود بست که با توجه به حضور نیم فصل این بازیکن در تیم صبا در نوع خود جالب بود.
* در دقیقه پایانی مصطفی احمدی بازیکن تیم صنعت نفت آبادان به جای امیر زلیکانی به میدان آمد تا دقیقه آخر بازی هم بدون اتفاق خاصی روی دروازه های دو تیم به پایان برسد.
* عنایتی که در لیگ های یازدهم و سیزدهم شماره ۱۰ صبا را بر تن می کرد، امسال نیز صاحب این پیراهن شده است و مسعود حق جو با سابقه ترین بازیکن صبا نیز شماره ۴ را می پوشد و شماره ۷ که در فصل گذشته متعلق به ابوالفضل ابراهیمی کاپیتان این تیم بود، به کیوان امرایی رسیده است.
* تیم فوتبال صبای قم از سومین دوره مسابقات لیگ برتر در تمامی دوره های لیگ حضور داشته و پیش از این بازی ۳۸۴ بار به میدان رفته بود و بهترین رتبه ای که تاکنون به دست آورده است، مقام سومی لیگ برتر است و صمد مرفاوی نیز پس از غیبت در دوره گذشته لیگ برتر برای چهارمین بار هدایت این تیم را برعهده گرفته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا