پیشخوانعناوین اخبار

افزایش نرخ دلار در بازار آزاد/ رشد ۲۸ هزار ریالی قیمت سکه قدیم

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، هر دلار آمریکا در بازار آزاد تهران در روز شنبه پنجم تیرماه (نخستین روز معامله پس از اعلام نتیجه همه پرسی برگزیت) ۳۴ هزار و ۶۴۳ ریال اعلام شد و این رقم در روز بعد از آن (یکشنبه ) به ۳۴ هزار و ۷۰۷ ریال رسید.

براساس معاملات ثبت شده در سامانه سنا که توسط صرافی های مجاز کل کشور انجام می گیرد، امروز قیمت هر یورو تا زمان انتشار خبر، با ۵۱ ریال کاهش نسبت به دیروز، ۳۸ هزار و ۹۲۳ ریال و هر پوند با افزایش ۲۶۷ ریالی، ۴۶ هزار و ۸۱۰ ریال اعلام شد.
تارنمای اتحادیه طلا و جواهر تهران امروز قیمت هر دلار آمریکا را ۳۵ هزار و ۳۷۰ ریال و هر یورو را ۳۹ هزار و ۱۱۰ ریال اعلام کرده است.

بازار سکه
صرافان بازار تهران امروز هر قطعه سکه طلای بهار آزادی طرح جدید را با دو هزار ریال افزایش ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال داد و ستد کردند.
براساس اعلام اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران، هر قطعه سکه طلای بهار آزادی طرح قدیم با ۲۸ هزار ریال افزایش در مقایسه با دیروز ۱۰ میلیون و ۹۱۳ هزار ریال و هر قطعه نیم سکه بدون تغییر قیمت پنج میلیون و ۴۵۰ هزار ریال مبادله شد.
هر ربع سکه نیز امروز بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته دو میلیون و ۸۲۰ هزار ریال معامله شد، ضمن آنکه قیمت سکه گرمی نیز بدون تغییر یک میلیون و ۸۰۰ هزار ریال فروخته شد.
در معاملات امروز بازار آزاد تهران هر گرم طلای ۱۸ عیار، یک میلیون و ۱۱۲ هزار ریال اعلام شد.
براساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران، هر اونس طلا نیز با دو دلار و ۴۰ سنت کاهش قیمت در بازارهای جهانی، یک هزار و ۳۱۹ دلار و ۶۰ سنت قیمتگذاری شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا