شهر و جامعهعناوین اخبار

شهردار اصفهان با کشتی‌گیران فرنگی‌کار و وزنه‌بردار المپیکی تیم ملی دیدار کرد

 

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، مهدی جمالی‌نژاد در فاصله چند روز مانده به المپیک ریو به کمپ تیم ملی کشتی فرنگی رفت و ضمن خداقوت و آرزوی موفقیت در جریان تمرینات تیم ملی قرار گرفت و همچنین با رسول جزینی مربی اصفهانی تیم ملی دیدار کرد.

در این بازدید که تمام المپیکی‌های کشتی فرنگی حضور داشتند، جمالی‌نژاد از سرمربی و اعضای تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان خواست تا بعد از مسابقات المپیک در اصفهان حضور یابند.

جمالی‌نژاد پس از حضور در کمپ کشتی فرنگی به کمپ وزنه‌برداری رفت و با سهراب مرادی، وزنه‌بردار اصفهانی تیم ملی دیدار کرد.

سهراب مرادی در این دیدار گفت: تمام تلاشم را برای کسب مدال طلای المپیک به کار می‌بندم.

دیدار شهردار اصفهان با برخی ورزشکاران المپیکی روحیه‌بخش بود

رسول جزینی مربی تیم کشتی فرنگی و عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در این ارتباط با اشاره به دیدار شهردار اصفهان با ملی‌پوشان تیم ملی کشتی فرنگی اظهار کرد: دکتر جمالی‌نژاد در این دیدار برای ورزشکاران المپیکی کشورمان آرزوی موفقیت کرد چرا که کسب مدال در المپیک بزرگترین افتخار برای هر شهر و کشور است.

وی به برنامه‌های آتی تیم کشتی فرنگی تا پیش از اعزام به المپیک ریو اشاره کرد و ادامه داد: پیش از اعزام تیم به برزیل، سفری به مشهد مقدس داریم تا کشتی‌گیران با کسب روحیه‌ای مضاعف در جوار بارگاه امام رضا (ع) راهی ریو شوند و عملکرد خوبی در این مسابقات مانند دوره قبل از خود نشان دهند.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی در ادامه به دیدار شهردار اصفهان با سهراب مرادی وزنه‌بردار اصفهانی که قرار است از اصفهان در المپیک ریو حضور پیدا کند، افزود: این دیدار برای بالابردن روحیه این وزنه‌بردار کشورمان صورت گرفت چرا که مرادی یکی از امیدهای کاروان کشورمان برای کسب مدال است و اگر مشکل خاصی برای وی پیش نیاید می‌تواند مدال طلای المپیک را به افتخارات خود اضافه کند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه نتایج تیم ملی کشتی فرنگی غیر قابل پیش‌بینی است، اضافه کرد: امیدوارم در رشته‌هایی مانند کشتی یا وزنه‌برداری که شانس مدال کشورمان زیاد است بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم یا اینکه حداقل از ۴ سال گذشته نتایج کمتری نگیریم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا