شهر و جامعهعناوین اخبار

برگزاری دوره پیشرفته زبان های انگلیسی و عربی ویژه مبلغان در اصفهان

حجت الاسلام سید مهدی ابطحی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان با اعلام خبر برگزاری دوره پیشرفته زبان انگلیسی و زبان عربی ویژه مبلغان مستعد فعالیت در عرصه بین الملل از سوی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان اذعان داشت: از جمله ضرورت‏های حائز اهمیت در تبلیغ دین، جهانی نگریستن آن است که به حمدالله در سال های اخیر  مورد توجه فرهیختگان و عالمان دین قرار گرفته است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهانتاکید کرد:توجه به تربیت مبلغان خواهر برای جامعه بانوان در عرصه بین الملل باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و بدین منظور مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان  تصمیم به تربیت نیروهای فرهیخته و توانمند خواهر در عرصه بین الملل نموده است.

وی با اشاره به اینکه خواهران بعد از ارزیابی و سطح بندی تعدادی به دوره پیشرفته راه یافته اند، ادامه داد: این دوره از تاریخ (۲ مرداد) به مدت یک ماه بطور فشرده در حال برگزاری است و افرادی که موفق به گذراندن این دوره و کسب امتیاز شده باشند می توانند در دوره مدرسی این دو زبان شرکت کنند.

وی اظهار داشت: خواهران طلبه بعد از گذراندن دوره مدرسی زبان می توانند به عنوان استاد زبان انگلیسی و عربی در مدارس علمیه به تربیت طلاب مستعد و فرهیخته  به عنوان مبلغان عرصه بین الملل فعالیت کنند.

حجت الاسلام ابطحی یادآور شد: همچنین خود این اساتید نیز می توانند در عرصه تبلیغ بین الملل اعم از تبلیغ مکتوب و اعزام به خارج از کشور فعالیت نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا