شهر و جامعهعناوین اخبار

بودجه سال ۹۵ اتاق بازرگانی اصفهان  به تصویب رسید/توجه به زیر ساخت های اقتصادی استان اصفهان رویکرد مهم اتاق بازرگانی است

 

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان،«سید عبدالوهاب سهل آبادی»رییس اتاق بازرگانی اصفهان در ابتدای جلسه گفت:اتاق اصفهان در راستای بهبود فضای کسب و کار همواره تلاش می کند با رصد و جمع آوری مسایل و مشکلات و بررسی درکمیسیون های  تخصصی راهکارهایی اجرایی را به دولت ،مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه ارایه کند .

وی موفقیت شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی استان اصفهان برای سومین سال پی در پی در سطح کشور  را نشان از هم افزایی بین بخش های خصوصی ،دولتی و تعاون برشمرد و گفت:این هم افزایی ها می تواند  فضاب کسب و کار استان را بهبود ببخشد.

وی تشکیل دبیرخانه اتاق های بازرگانی ،تعاون و اصناف استان اصفهان را گامی موثر در همصدایی تشکلهای اقتصادی در راستای اقتصاد مقاومتی دانست و گفت:از سوی استانداری و ستاد اقتصاد مقاومتی مردمی شدن اقتصاد مقاومتی به عهده اتاق بازرگانی اصفهان گذاشته شده و این اتاق تلاش می کند دراین راستا گام های موثری بردارد.

وی برگزاری کنفرانس بین المللی گردشگری،همایش زاینده رود ،همایش اقتصاد مقاومتی طی ماه جاری را بخشی از فعالیت های اتاق اصفهان برشمرد و گفت:اتاق بازرگانی تلاش می کند که درراستای بهبود مستمر فضای کسب و کار فعالیت های متمرکزی انجام دهد.

«محمود اسلامیان»نایب رییس اتاق اصفهان در این جلسه گفت:توجه به زیر ساخت های اقتصادی استان اصفهان رویکرد مهم اتاق بازرگانی است که نمایشگاه بین المللی یکی از این زیرساختهایی است که می  تواند به رشد و توسعه اقتصادی استان کمک کند.

«سید رسول رنجبران»عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان  در این جلسه با اشاره به پروژه نمایشگاه بین المللی اصفهان و تاثیرگذاری بر فضای اقتصادی استان گفت:مشارکت یک شرکت فرانسوی دربرگزاری نمایشگاه های بین الملی استان به خصوص در بخش b to b (Bussnes to Bussnes)می تواند به توسعه روابط اقتصادی اصفهان با شرکت های بین المللی کمک کند .

«محمدرضا رجالی»عضو هیات نمایندگان اتاق اصفهان در این جلسه با اشاره به برگزاری شورای داوری  برند اصفهان با حضور متخصصین این بخش در تهران گفت:در این شورا ۱۳ طرح برند اصفهان با حضور ایده پردازان این طرح ها مورد بررسی قرار گرفت .

وی از انتخاب برند نهایی شهر اصفهان  در آینده نزدیک خبر داد و گفت:پس از داوری شورای داوران برند نظر مسوولین استان نیز مورد بررس قرار خواهد گرفت.

«حمیدرضا قلمکاری»عضو هیات نمایندگان و رییس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی اصفهان در این از تشکیل دفتر ستاد احیای زاینده رود در اتاق خبر داد و گفت:این ستاد با الهام از الگوی ستاد احیای دریاچه ارومیه با هدف احیای زاینده رود تشکیل شده است .

وی افزود:با وجود مصوبات شورای عالی آب در مورد زاینده رود نیاز است که فعالیت متمرکزی و گسترده ایی از سوی تشکل های مرتبط با آب انجام شود.

قلمکاری همچنین به طرح ایجاد منطقه ویژه اقتصادی تولید فرآوری و تجارت کربوهیدرات ها در غرب اصفهان اشاره کرد و گفت:این طرح یکی از طرح های مورد مطالعه کمیسیون کشاورزی اتاق و با همکاری مرکز تحقیقات کشاورزی  استان در دست بررسی و مطالعه است .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا