عناوین اخبار

همایش گفتگو و توسعه در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان،«سید عبدالوهاب سهل آبادی»رییس اتاق بازرگانی اصفهان هدف از برگزاری این همایش را توجه به فرهنگ کار در جامعه و تکریم کارآفرینان در مراجعه به سازمان های دولتی است .

وی افزود:توجه به فرهنگ کار و کارگروهی در جامعه نیاز به همکاری بخش های مختلف جامعه است تا بتوان شاهد جامعه ایی پرتلاش و تولید محور باشیم.

وی با انتقاد از تشکیل ستاد های متعدد برای حمایت از تولید در کشور بویژه در استان ها گفت:با وجود سازمان های متعدد دولتی و فعالیت کارگروه های تخصصی تاثیر چندانی را در فضای کسب و کار مشاهده نمی کنیم.

سهل آبادی  فرهنگ کار در جامعه را نیاز به بازنگری و اصلاح ساختاری دانست و گفت:بایستی از دوران کودکان فرهنگ کار و تلاش را نهادینهساخت تا در جوانی میوه آن را در داشتن جامعه ایی پویا و علاقه مند به کار برداشت کرد.

«علی اصغر دادخواه»مدیر کل تامین اجتماعی استان اصفهان در این جلسه با اشاره به اینکه از ۸/۵ میلیون جمعیت استان اصفهان ۲/۳ میلیون نفر تحت پوشش این سازمان اند،افزود:این اداره کل با ۱۳۵۶ پرسنل تلاش می کند ۸ نوع خدمات را به مراجعین خود ارایه دهد.

وی با اشاره به ۸ هزا رو ۸۰۰ کارگاه صنعتی ثبت شده در بیمه تامین اجتماعی استان گفت:روکرد سازمان همکاری با این کارگاهها با هدف تقویت تولید است .

وی تصریح کرد:۷۶۷ هزار کارگر در سطح استان اصفهان از خدمات بیمه ای این سازمان استفاده می کنند .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا