شهر و جامعهعناوین اخبار

بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۴ پروژه در منطقه ۱۴ اصفهان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از  اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، بیست و هشتمین برنامه از سری برنامه‌های «هر هفته چند افتتاح» این هفته به پروژه‌های منطقه ۱۴ اختصاص دارد و دو پروژه در این منطقه به بهره‌برداری می‌رسد و عملیات اجرایی دو پروژه دیگر نیز آغاز می‌شود.

در این هفته، باند شمالی خیابان ابوریحان بیرونی شرقی حدفاصل خیابان‌های لاله شمالی تا بعثت به طول ۹۵۰ متر به بهره‌برداری می‌رسد.

همچنین بوستان شهید خطیبی واقع در خیابان مهدیه نیز که طی ۴ ماه اجرا شده با مساحت کل بیش از ۴ هزار مترمربعو با هزینه‌ای بالغ بر ۳۳۰ میلیون تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

علاوه بر پروژه‌هایی که این هفته در منطقه ۱۴ به بهره‌برداری می‌رسد، عملیات اجرایی دو بوستان شامل بوستان و زمین ورزشی (زمین فوتبال و تنیس روی میز)در خیابان آزادیو همچنین بوستان محله بوتان در خیابان بعثت هر کدام با مساحت ۴هزار مترمربع آغاز خواهد شد.

بیست و هشتمین برنامه «هر هفته چند افتتاح» روز چهارشنبه این هفته ۱۳ مردادماه با حضور شهردار اصفهان، اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان، مدیران شهری، اصحاب رسانه و شهروندان منطقه ۱۴ برگزار می‌شود.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا