عناوین اخبارنفت،گازو پتروپالایش

اعلام آمادگی شرکت اکسنس فرانسه برای بازسازی پتروشیمی بوعلی سینا

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شانا، علی محمد بساق زاده بیان اینکه در صورت به وجود نیامدن مشکل خاصی، واحد پارازایلین مجتمع پتروشیمی بوعلی سینا ظرف دو تا سه ماه آینده راه اندازی می شود، گفت : در مسیر بازسازی این واحد تصمیم داریم تا از مشاوره و همکاری شرکتهای داخلی و خارجی مانند شرکت فرانسوی اکسنس به صورت کوتاه مدت استفاده کنیم و هم اکنون نیز اقدام های لازم برای بازرسی از قسمت های مختلف واحد پارازایلین که دچار حریق شد، در حال انجام است.
بساق زاده با اشاره به عمر ١٠ ساله مجتمع پتروشیمی بوعلی سیناافزود: اقدام هایی برای بهینه سازی و طراحی این مجتمع با هدف افزایش راندمان در دستور کار قرار گرفته است و در این مسیر هم از تجربه فرانسوی ها در کوتاه مدت استفاده خواهیم کرد.
به گزارش ایرنا، شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در زمینی به مساحت ٣۶ هکتار در شمال غربی خلیج فارس در استان خوزستان، در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی( ماهشهر) واقع شده است.
آتش سوزی در پتروشیمی بوعلی سینا روز چهارشنبه ١۶ تیر ماه امسال اتفاق افتاد به طوری که برج واحد پارازایلین با ١٢١ متر ارتفاع که یکی از بلندترین برج های این مجتمع پتروشیمی بود دچار حریق شد و با مهار آتش سوزی هم اکنون است روند بازسازی این برج در دستور کار قرار گرفته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا