پیشخوانتیتر دوعناوین اخبار

آژیر قرمز در اردوی آبی/استقلال در پایین جدول

 به گزارش سرمایه گستران ، تیم استقلال تهران که شروع خوبی در شانزدهمین دوره لیگ برتر باشگاه های ایران نداشت ، جمعه شب و در هفته سوم این مسابقات در حالی  در حضور حدود ۴۰ هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی تهران میزبان تیم تازه لیگ برتری شده صنعت نفت آبادان بود که در نهایت دو بر یک بازی را به صنعت نفت آبادان واگذار کرد .
استقلال تا دقایق پایانی با یک گل از حریف پیش بود که در نهایت بازی را دو بر یک باخت.
تیم تحت هدایت علیرضا منصوریان با این اوصاف از سه بازی خود تنها یک امتیاز اندوخته دارد تا با وجود هزینه های زیاد در فصل نقل و انتقالات به قعرجدول رده بندی سقوط کند.
صنعت نفت آبادان نیز با این پیروزی ارزشمند، پنج امتیازی شد و به طور موقت و پیش از برگزاری دیدارهای شنبه، به صدرجدول رده بندی رسید.
«علیرضا منصوریان» که تیمش نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز داشت در ترکیب تیم خود تغییراتی نسبت به بازی های گذشته ایجاد کرد و با فرستادن یعقوب کریمی و علی قربانی به زمین با روش هجومی کامل بازی را دنبال کرد.
استقلالی ها با حرکات «وریا غفوری» و «خسرو حیدری» از جناح راست و ارسال های این دو بازیکن خطرات مختلفی را روی دروازه نماینده آبادان ایجاد کرد.
آبادانی ها نیز که دفاع مطلق را در دستور کار دارند به ضدحملات دل بسته اند.
استقلالی ها که از ارسال های بلند به نتیجه نرسیدند در ادامه شوت های پشت محوطه جریمه را نیز در دستور کار خود قرار دادند.
در نهایت نیمه نخست این دیدار با تساوی صفر بر صفر همراه شد.
در آغاز نیمه دوم نیز حملات استقلال ادامه داشت و در دقیقه پنجاهم فرصتی طلایی برای گلزنی میزبان به دست آمد که ارسال زیبای امید ابراهیمی را علی قربانی با بی دقتی به بیرون زد.
در دقیقه ۶۵ بالاخره حملات استقلال جواب داد و ارسال «یعقوب کریمی» را «بختیار رحمانی» با ضربه سر به «علی قربانی» رساند تا این مهاجم جوان نخستین گل بازی را برای میزبان به ثمر برساند.
«نادر دست نشان» سرمربی صنعت نفت آبادان و بازیکنان این تیم اعتقاد داشتند که گل در منطقه آفساید به ثمر رسانده و به تیم داوری اعتراض کردند.
در دقیقه ۷۲، «کاوه رضایی» در مصاف تک به تک با دروازه بان نفت آبادان در گلزنی ناکام ماند.
در دقیقه ۷۸، علی عبدالله زاده در محوطه جریمه استقلال با تکل مدافع میزبان متوقف شد که داور در صحنه ای بحث برانگیز اعتقادی به پنالتی نداشت.
در دقیقه ۸۴، «رضا نوروزی» که تنها ثانیه های از حضوری در زمین می گذشت از اشتباه مدافعان استقلال بهره برد و حرکتی تماشایی گل تساوی را به ثمر رساند.
در دقیقه ۹۲، مهاجم صنعت نفت با خطای مدافع استقلال مواجه شد تا داور نقطه پنالتی را به سود میهمان نشان دهد. «حسن بغلانی» این ضربه پنالتی را برخلاف حرکت رحمتی به تور دروازه استقلال چسباند.
در نهایت این دیدار با برتری نفت آبادان به اتمام رسید تا آژیر قرمز خیلی زود در اردوی آبی پوشان پایتخت به صد درآید.
ترکیب استقلال تهران:
سیدمهدی رحمتی، هرائر مگوئیان، رابسون جانواریو، یعقوب کریمی(میلاد زکی پور)، وریا غفوری، امید ابراهیمی، بختیار رحمانی، خسرو حیدری(فرشید اسماعیلی)، جابر انصاری، کاوه رضایی و علی قربانی(آرش افشین).
ترکیب صنعت نفت آبادان:
حسن هوری، علی عبدالله زاده، حسین بغلانی، فرشاد فرجی، مجتبی ممشلی(میلاد جهانی)، محمد پورمحمد، محمدزبیر نیک نفس(رشید الوی)، حکیم نصاری، گوی هیان کیم، امیر زلیکانی(رضا نوروزی) و محمد شادکادم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا