پیشخوانعناوین اخبار

جایی برای رامین رضاییان نداریم/ دروازه‌بان جدید پرسپولیس مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری سرماه گستران و به نقل از مهر،برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با پیروزی یک بر صفر تیمش برابر گسترش فولاد تبریز در هفته سوم لیگ برتر گفت: به هر حال لیگ تازه شروع شده است و ما دو بازی سخت را برابر سایپا و گسترش با پیروزی پشت سر گذاشتیم. مخصوصاً تیم گسترش که حریف خیلی خوبی بود اما ما انتظار چنین بازی سختی را داشتیم.

وی در رابطه با توهین هواداران گسترش به پرسپولیسی‌ها عنوان کرد: به هر حال آنها هوادار هستند و این موضوع را در همه جای دنیا شاهد هستیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص جذب دروازه‌بان جدید بیان کرد: صحبت‌ها تمام شده است و تنها بحث اخذ ویزا و بلیت سفر به ایران مانده که این مسائل زمانبر است.

ایوانکوویچ در رابطه با اینکه دروازه‌بان جدید پرسپولیس چه کسی است؟ افزود: بگذارید همه چیز تمام شود تا پس از اینکه قرارداد را امضا کردیم، او را معرفی کنیم زیرا ممکن است با معرفی او، مشکلاتی پیش بیاید.

وی در رابطه با موضوع بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس اظهارکرد: من رامین را درک می‌کنم اما شما بگویید که چه کسی را باید از لیست خارج کنم تا رامین را برگردانم؛ شما بگویید آیا می‌توانم حسین ماهینی را از ترکیب بیرون بگذارم؟ من برای رامین بهترین‌ها را آرزو می‌کنم اما لیست بازیکنان ما تکمیل است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با اینکه باشگاه پرسپولیس اعلام کرده در صورتی که رامین رضاییان خودش مبلغ فسخ قرارداد گولچ را بدهد، به پرسپولیس باز خواهد گشت، گفت: شما فکر می‌کنید به همین سادگی است؛ این موضوع صحت ندارد.

برانکو تاکید کرد: دیگر راجع به رامین رضاییان سؤال نپرسید و این موضوع دیگر تمام شده است.

وی در رابطه با حساسیت دیدار تیمش برابر صبا در هفته چهارم لیگ برتر خاطرنشان کرد: من در بازی با فولاد هم گفتم که تأثیر پیروزی ما در صورتی مشخص می‌شود که در بازی با صبا به پیروزی برسیم. هیچ مسابقه‌ای برای ما آسان نیست و همه بازی‌های ما سخت است. شما شاهد این بودید که در دو فصل آتی در ثانیه‌های آخر قهرمان لیگ عوض شد، در لیگ چهاردهم در بازی تراکتور و نفت ثانیه‌های آخر موضوع قهرمانی عوض شد و در فصل گذشته هم در دقایق آخر اگر ما گٌل‌های بیشتری می‌زدیم، می‌توانستیم قهرمان شویم؛ به هر حال لیگ سختی را پیش‌رو داریم.

سرمربی سرخپوشان در رابطه با تعطیلی لیگ پس از بازی با صبا گفت: به هر حال خوب نیست که ما کار را متوقف کنیم. اما این اتفاق رخ داده و برای تیم ملی است. شاید تا حدودی با این تعطیلات موافق نباشم، اما این تعطیلات برای بازی‌های تیم ملی است و ما تمرینات خودمان را در این مدت از سر خواهیم گرفت.

وی در رابطه با اینکه آیا اردویی برای این تعطیلات در نظر گرفته است یا خیر؟ خاطرنشان کرد: در تهران تمریناتمان را پیگیری خواهیم کرد و برنامه اردویی نخواهیم داشت.

برانکو همچنین در رابطه با اینکه مهدی طارمی غیرآماده قرار است به اردوی تیم ملی برود، گفت: به هر حال مهدی آماده نیست اما چاره‌ای نداریم؛ او در تمرینات تیم ملی برنامه‌های خود را پیگیری خواهد کرد و مطمئناً آماده‌تر از قبل خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص بازی تدافعی صبا و اینکه این تیم بازی دفاعی در دستور کارش قرار دارد، گفت: ما سعی خواهیم کرد که از دیوار دفاعی صبا نفوذ کنیم. ما می‌دانیم که آنها برای دفاع می‌آیند و نمی‌خواهند بازی را با شکست پشت سر بگذرانند اما سعی خواهیم کرد که این مسابقه را ببریم.

وی همچنین با تبریک روز خبرنگار گفت: این روز را به همه خبرنگاران تبریک می‌گویم و اگر از راه نمی‌آمدیم، با شیرینی به تمرین می‌آمدم.

م:مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا