پیشخوان

ارایه خدمات اینترنت بی سیم و طراحی نرم افزار ویژه به زایران اربعین

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گشتران ، آذری جهرمی  با تشریح برنامه ریزی های صورت گرفته برای خدمت رسانی به زایران اربعین حسینی(ع)، از تشکیل کمیته اربعین در این شرکت خبر داد.

وی اظهار داشت: در برنامه ریزی های صورت گرفته تنها به موضوع ارایه خدمات ارتباطی بسنده نشده و قرار است یکی از اپراتورهای تلفن همراه کشور نرم افزار ویژه ای را برای طراحی و عرضه کند.
آذرجهرمی افزود: این اپراتور به زودی فراخوانی را صادر می کند تا با کمک فعالان این بخش بتوانند خدمات نرم افزار (اپلیکیشن) مورد نیاز را ارایه داده و مراسم امسال را از نظر خدمات ارتباطی متفاوت از سال های گذشته کند.
وی اضافه کرد : بر اساس تقسیم کار صورت گرفته در کمیته اربعین، یکی دیگر از اپراتورهای کشور نسبت به راه اندازی مراکز پشتیبانی اینترنت در مناطق مرزی مهران و شلمچه اقدام کند.
آذر جهرمی افزود: همچنین یکی دیگر از اپراتورهای تلفن همراه کشور موظف شده است با هزینه خود و با کمک اپراتورهای عراقی در تمام مسیر نجف – کربلا خدمات اینترنت بی سیم (وای فای) ارایه کند.
وی درباره مذاکرات انجام شده با مسئولان عراقی نیز گفت: مقررات امسال، همچون سال گذشته است ضمن آنکه ظرفیت های تازه ای برای خدمات رسانی به زایران ایرانی در نظر گرفته می شود.
آذر جهرمی ادامه داد: مدارهای بین المللی که باید توسط ما ایجاد می شد، انجام شده است و امسال ارتباطات با کیفیت تری به زایران اربعین ارایه خواهد شد.
وی از رایزنی با مسئولان عراقی برای کاهش قیمت خدمات ارتباطی نیز خبر داد و گفت: اگر طرف عراقی موافقت کند، ما هم خدمات خود را با قیمت مناسب تری در ایام اربعین ارایه خواهیم داد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا