حوادث پلیس

دستگیری‌‎ زن و شوهر رمال با ۴۲ فقره کلاهبرداری در گرگان

 

فرمانده انتظامی استان از دستگیری زن و شوهر رمال که اقدام به فریب و اخاذی از مردم در شهرستان گرگان می‌کردند، خبر داد.

سردار سیدمحمود میرفیضی در خصوص دستگیری این زوج رمال گفت: بنا بر شکایات متعدد مردمی در خصوص فعالیت زن و شوهر رمال در یکی از خیابان‌های گرگان، موضوع  در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: بر این اساس این دو نفر علاوه بر کلاهبرداری و تحصیل مال نامشروع از طریق فریب مراجعان و رمالی، در مواردی نیز اقدام به اخاذی از دختران کم سن و سال از طریق تهدید به انتشار اطلاعات شخصی  کرده بودند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با همکاری پلیس آگاهی و پلیس امنیت عمومی طی یک عملیات با دستور قضائی، ماموران وارد منزل این زوج رمال شدند و آنان را که مشغول رمالی برای چند نفر از مراجعان بودند، دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از محل سکونت آنها مقادیری موادمخدر و آلات و ادوات استعمال و کتب و مطالب رمالی مشاهده و توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان گلستان افزود:  این زوج در تحقیقات تکمیلی به ۴۲ فقره رمالی و کلاهبرداری اعتراف کردند.

سردار میرفیضی به مردم، به‌ ویژه زنان و دختران جوان توصیه کرد: برای حل مشکلات خود با پدر و مادر و یا سایر افراد با تجربه فامیل مشورت کنند و از مراجعه به رمالان و دعانویسان جدا خودداری کنند.

وی اضافه کرد: تجربه ثابت کرده نه تنها با این روش مشکلی حل نخواهد شد، بلکه مال و آبروی افراد هم در معرض خطر قرار خواهد گرفت.

سردار میرفیضی در پایان از همه افرادی که توسط این دو نفر مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند در خواست کرد با حضور در پلیس  آگاهی استان نسبت به طرح شکایت خود اقدام کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا