پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

شهرداری اصفهان خدمت بزرگی به اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی می‌کند/ ارتقای کیفیت کالاهای ایرانی با فروش آنها در فروشگاه‌های داخلی

به گزاش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، حجت‌الاسلام ‌و المسلمین محمدتقی رهبر با اشاره به برگزاری جشنواره خرید کالای ایرانی که در بازارهای روز کوثر شهرداری اصفهان برگزار خواهد شد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری همواره به اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی تأکید ویژه‌ای می‌کنند که مسئولان کشور نیز در راستای تحقق این اهداف باید تلاش گسترده‌ای انجام دهند.

وی با بیان اینکه کالاهای خارجی بازارهای کشورمان را پر کرده است، تأکید کرد: متأسفانه این مسئله، داد همه‌ مردم را درآورده و موجب شده است رهبر معظم انقلاب نیز واکنش جدی نسبت به آن نشان دهند.

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: کارخانه‌های تولیدات ملی کشورمان با مشکلات فراوانی روبه‌رو است و نیروهای آن عملاً در حال اخراج از کار خود هستند، در همین شهر اصفهان کارخانه‌های زیادی در معرض ورشکستگی است که نیمی از بخشی از نیروهای آن از کار، اخراج شده‌اند.

وی بیان کرد: وقتی کالای خارجی در بازار زیاد باشد، معلوم است که با انفعال در بخش فروش کالاهای ایرانی روبه‌رو خواهیم شد. اصل قانونی و شرعی این است که صنعت ملی را ایجاد کرده و آن را ارتقا بخشیم تا شاهد بیکاری و تعطیلی کارخانه‌ها نباشیم.

حجت‌الاسلام رهبر با بیان اینکه در راستای اقتصاد مقاومتی باید فرهنگ‌سازی نوینی برای مردم شکل بگیرد، خاطرنشان کرد: علمای اصفهان در زمان‌های قدیم، بیانیه‌ای را امضا کردند که اگر کفن میت از جنس خارجی باشد، ما بر او نماز نمی‌خوانیم، این فرهنگ‌سازی است که مردم بدانند نباید از کالای خارجی استفاده کنند تا کشورشان پیشرفت چشمگیری در بخش‌های مختلف اقتصادی داشته باشد.

وی با تکریم اقدام شهرداری اصفهان جهت اجرای اقتصاد مقاومتی و فروش کالاهای ایرانی، گفت: این خدمت بزرگی به کشور و مردم است که کالاهای داخلی در فروشگاه‌ها عرضه شود چرا که موجب ارتقای کیفیت و اعتماد سرمایه‌گذاران در بخش‌های داخلی کشور می‌شود.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا