پیشخوانحوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

مروری بر حودث مهم پلیسی اصفهان :از تصادف مرگبار قطار مسافربری تا موتورسواری با ۴۰کیلو تریاک

سرهنگ “مهدی پورغلامحسین”  اظهار داشت : در پی دریافت خبری مبنی بر برخورد قطار با عابر پیاده روبروی ترمینال مسافربری شهر “کاشان” ماموران انتظامی این شهرستان بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد : این اتفاق ساعت ۱۰ و ۳۳ دقیقه شب گذشته اتفاق افتاد که متاسفانه عابر پیاده جان خود را از دست داد.

سرهنگ پور غلامحسین بیان داشت: علت وقوع این حادثه هنوز مشخص نشده و در دست بررسی می باشد .

کشف ۵ میلیارد گوشی قاچاق در اصفهان

فرمانده انتظامی استان از کشف محموله گوشی تلفن همراه و ساعت مچی هوشمند به ارزش پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سردار “عبدالرضا آقاخانی” اظهار داشت: در راستای اجرای برنامه ها و تدابیر قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید برخورد با قاچاقچیان ، کارآگاهان پلیس آگاهی “اصفهان” طرح کنترل ، گشت زنی و بازرسی خودروهای مشکوک را آغاز کردند.

وی ادامه داد: کارآگاهان به یک دستگاه وانت پیکان مشکوک و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

این مقام انتظامی ببان داشت : پس از هماهنگی با مقام قضائی از این خودرو بازرسی به عمل آمد که تعداد ۳۳۱ دستگاه گوشی تلفن همراه با مارک های مختلف و ۳۸ دستگاه ساعت مچی هوشمند فاقد هر گونه مدارک مثبته گمرکی کشف شد .

سردار آقاخانی ارزش اموال مکشوفه راتوسط کارشناسان پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت : در این خصوص یک نفر دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.#

چمدان های قاچاق به مقصد نرسید

 فرمانده انتظامی شهرستان “شهرضا” از کشف یک محموله چمدان قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در ایست و بازرسی شهید “امامی” خبر داد.

سرهنگ “حمید امیرخانی” گفت: ماموران مستقر در ایست وبازرسی شهید امامی این فرماندهی حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: پس از متوقف کردن کامیون از آن بازرسی به عمل آمد که یک محموله چمدان خارجی فاقد هر گونه مدارک مثبته گمرکی کشف شد .

امیرخانی ارزش این محموله کالای قاچاق را یک میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت : در این زمینه راننده دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

دو کشته و یک مجروح بر اثر بی احتیاطی رانندگان

 براثر وقوع دو مورد تصادف رانندگی که صبح امروز در دو محور استان رخ داد، دو راننده در دم جان باخته و یک راننده نیز مجروح و روانه بیمارستان شد.

سرهنگ” جهانگیر کریمی” معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: ساعت ۹ و ۴۰ دقیقه صبح امروز ماموران پلیس راه از وقوع تصادف بین یک دستگاه خودروی سواری پراید و یک دستگاه وانت زامیاد در محور خوانسار به گلپایگان مطلع شده و بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی افزود: در این حادثه که به علت عدم رعایت حق تقدم از سوی خودروی پراید رخ داده بود، راننده ۵۷ ساله خودروی پراید در دم جان باخت.

این مقام مسئول اضافه کرد: همچنین در ساعت ۱۰ و ۱۰ دقیقه صبح امروز نیز یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با یکدستگاه خودروی سواری پراید در محور داران به بوئین میاندشت با یکدیگر به صورت جلو به جلو برخورد کردند که در این حادثه نیز راننده ۳۰ ساله خودروی پراید فوت و راننده ۳۷ ساله پژو ۴۰۵ مجروح و روانه بیمارستان شد.

سرهنگ کریمی اظهار داشت: برابر اعلام کارشناسان تصادفات پلیس راه استان، تجاوز به چپ پژو ۴۰۵ علت وقوع این حادثه ناگوار بوده است.

اجرای طرح برخورد با اراذل واوباش در اصفهان

ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با اجرای طرح برخورد با اراذل واوباش تعداد ۵ نفر از مخلان نظم وامنیت عمومی را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ”حسن یاردوستی” فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در این باره گفت: روز گذشته طرح برخورد با اراذل واوباش توسط ماموران خدوم و تلاشگر یگان امداد این فرماندهی دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پلیس اصفهان در برخورد با مخلان نظم وامنیت مردم بسیار جدی است افزود: در این راستا ماموران تلاشگر آن یگان موفقیت های خوبی را بدست آورند و توانستند تعداد ۵ نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی که باایجاد درگیری، قدرت نمایی با سلاح سرد و ایجاد رعب و وحشت برای مردم باعث سلب آسایش عمومی شده بودند را دستگیر نمایند.

وی افزود: متهمان دارای چند فقره سابقه در قدرت نمایی با سلاح سرد و ایجاد رعب و وحشت برای ساکنان محله خود هستند که همگی آنها با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند .

سرهنگ “یاردوستی” با بیان اینکه خط ویژه برای رسیدگی به گزارشات مردمی در خصوص اراذل و اوباش در مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اختصاص داده شده از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگون شرارت و ناامنی توسط افراد شرور و خلافکار سریعا موضوع را با شماره تلفن ۱۱۰ موضوع به ماموران پلیس اطلاع دهند تا درسریع ترین زمان ممکن رسیدگی شود.

موتورسواری با ۴۰کیلو تریاک

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف ۴۰ کیلو تریاک خبر داد.

سرهنگ “جهانگیر کریمی” گفت: ماموران یگان تکاوری “اصفهان” حین گشت زنی در محور “حنا-آباده” به یک موتورسوار مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: پس از متوقف کردن موتورسیکلت از آن بازرسی بعمل آمد که مقدار ۴۰ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد .

سرهنگ کریمی بیان داشت : در این خصوص یک نفر دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد .

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد:نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه جولان و سرکشی به آنها نخواهد داد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا