پیشخوانعناوین اخبار

شکست نوروزی مقابل حریف گرجستانی

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران،  رقابت های وزن ۶۶ و ۹۸ کیلوگرم کشتی فرنگی بازی های المپیک از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (سه شنبه) در سالن کاری کاوا ۲ شهر ریو آغاز شد.

نوروزی دارنده مدال طلای المپیک لندن و طلا و نقره پیکارهای قهرمانی جهان در مرحله یک چهارم نهایی برابر «بولکوادزه» دارنده مدال طلا و نقره جوانان جهان از گرجستان قرار گرفت و در یک کشتی ضعیف با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد.
نوروزی باید منتظر باشد تا در صورت راهیابی «بولکوادزه» به فینال رقابت ها در جدول شانس مجدد برای مدال برنز به مصاف حریفان برود.
بولکوادزه در مرحله نیمه نهایی «داور استفانک» دارنده مدال طلای جهان در سال ۲۰۱۴ و برنز جهانی سال ۲۰۱۵ از صربستان را پیش روی دارد.
نوروزی فرنگی کار شیرازی تیم ملی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم «اسپینوزا» از ونزوئلا را دو بر یک شکست داده بود.
در آن سوی جدول و در مرحله یک چهارم نهایی «ریو هانسو» از کره جنوبی دارنده یک مدال طلای جهان ۲۰۱۳ و یک مدال نقره جهان ۲۰۱۵ با «میگران آرطونیان» دارنده مدال نقره بازی های اروپایی از ارمنستان و «عزیز بن عیسی» از الجزایر با «رسول چونایف نایف» از جمهوری آذربایجان دارنده مدال طلای جهان ۲۰۱۵ و برنز جهان ۲۰۱۴ مبارزه می کنند.
شکست «تاماش لورینچ» از مجارستان دارنده مدال نقره المپیک ۲۰۱۲ و برنز جهان ۲۰۱۴ و «اسلام بیک آلبیف» از روسیه قهرمان المپیک ۲۰۰۸ ، دارنده مدال طلای جهان ۲۰۰۹ و نقره جهان ۲۰۱۳ از اتفاقات مهم مبارزات دور مقدماتی بود.
کاروان ورزشی ایران تاکنون دو مدال طلا توسط کیانوش رستمی و سهراب مرادی در وزنه برداری در وزن های ۸۵ و ۹۴ کیلوگرم و یک مدال برنز از سوی سعید عبدولی در وزن ۷۵ کیلوگرم کشتی فرنگی کسب کرده است.
سی و یکمین دوره بازی های المپیک ۲۰۱۶ از ۱۵ تا ۳۱ مرداد با حضور ۱۰ هزار و ۴۴۴ ورزشکار از ۲۰۶ کشور و برپایی ۳۰۴ رویداد در ۲۸ رشته ورزشی در شهر ریودوژانیرو برزیل برگزار می شود.
کاروان ورزشی ایران با ۶۴ ورزشکار در۱۴رشته بوکس، پینگ پنگ، تیراندازی، تیر و کمان، قایقرانی، وزنه برداری، دوومیدانی، تکواندو، جودو، شمشیربازی، والیبال، کشتی آزاد و فرنگی، شنا و دوچرخه سواری در این دوره از بازی ها شرکت کرده است.
ورزشی**۱۰۶۷**۱۵۴۵

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا