پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

آموزش های فنی و حرفه ای در راستای اشتغال زایی منطقه چادگان از اهمیت ویژه ای برخوردار است

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از  روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان اصفهان، طی جلسه ای ابوطالب جلالی مدیر کل استان، حسین مصلی نژاد رئیس مؤسسات کارآموزی آزاد و مشارکت های مردمی، احمدرضا منتظری رئیس مرکز شهید رجایی،محمدرضا برات رئیسمرکز چادگان و تعدادی از پرسنل مرکز با حبیب اله معتمدی فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

معتمدی در زمینه نقش و رسالت آموزش های فنی و حرفه ای افزود:‌ با توجه به پراکندگی منطقه ای شهرستان چادگان،دوره های مهارتی مناسبی در حال نیاز سنجی و اجرا می باشد.

وی گفت: کارگروه اشتغال شهرستان بر مهارت آموزی و آموزش های فنی و حرفه ای تاکید دارد و می بایست با توجه به نیاز منطقه ای، بافت فرهنگی و میزان تسهیلات دوره های مهارتی تعریف و اجرا گردد.

فرماندار افزود: مهارت آموزی کلید حل مشکل اشتغال است و افراد تحصیل کرده دانشگاهی که اکنون جویای کار می باشندبه خوبی فقدان مهارت های فنی و حرفه ای را لمس کرده اند.

در ادامه جلالی ضمن ابراز خرسندی بیان داشت: این بنگاه آموزشی توانسته است با تنوع بخشی و درک صحیح از مطالبات محیط های کسب و کار برنامه های آموزشی را متناسب با مزیت های منطقه در قالب تنظیم سند مهارت که برگرفته از قابلیت ها و نیازسنجی های آموزشی با ملاحظات آمایشی و توانمندسازی و کارآفرینی است را برای افراد پیش ببرد تا مهارت آموختگان به نوعی در کارگاه آموزشی، تولید نیز داشته باشند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان گفت: منطقه چادگان روبه رشد است و می توان در بحث اشتغال و کار آفرینی منطقه گام مؤثری برداشت.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا