پیشخوانعناوین اخبار

سلیمی:نخواستند ایران سه طلا بگیرد/خیلی آماده بودم

 به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران از ایرنا ، بهداد سلیمی پس از ناداوری که علیه او در المپیک ریو صورت گرفت، گفت:به راحتی حق مرا خوردند و هرچه اعتراض کردیم به جایی نرسیدیم. همه حتی آیان رییس فدراسیون جهانی گفت حق با ما است اما کاری از دستشان بر نمی آید.
وی ادامه داد: چرا رییس فدراسیون جهانی باید بگوید کاری از دستش بر نمی آید و این ها همه به خاطر دشمنی بعضی آدم هایی است که در ژوری نشسته بودند با علی مرادی رییس فدراسیون کشورمان است و نخواستند من مدال بگیرم.
وزنه بردار کشورمان، گفت: وزنه ایی که من بالای سر بردم هیچ مشکلی نداشت اما به راحتی خطا گرفتند و دیگر روحیه و جانی برای بالا بردن حرکت سوم نداشتم.
وی تصریح کرد: خیلی آماده بودم و خیلی تمرین کردم اما نگذاشتند به هدفم برسم. رکورد یک ضرب را زدم اما نخواستند من مدال طلا را بگیرم.
سلیمی اظهار کرد: این ها نخواستند ایران سه مدال بگیرد و این را از حرف های آیان می توان فهمید. مگر می شود رییس فدراسیون جهانی وقتی ناداوری می بیند بگوید کاری از دستش بر نمی آید؟
وی ادامه داد: اعتراض رسمی فایده ایی ندارد. قهرمان گرجستانی بسیار آماده بود و خیلی خوب رکورد دو ضرب را زد اما من هم خیلی آماده بودم. وقتی حرکت دوم را زدم از سجاد خواستم برای حرکت بعدی ۲۵۲ را انتخاب کند که یکباره متوجه شدم هیات ژوری کار من را قبول نکرده است.
سلیمی خاطرنشان کرد: در تمرینات تا ۲۵۵ زده بودم اگر ناداوری نمی شد نمی گذاشتم حریف گرجستانی رکورد مجموع را از ایران بگیرد و این رقابت بسیار کثیف بود و سر من را بریدند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا