پیشخوانعناوین اخبار

 نظارت جالب دایی بر عملکرد شاگردانش/ صحبت‌های غلامپور در مورد اردوی سرعین

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از سایت رسمی باشگاه نفت تهران، بهزاد غلامپور در مورد شرایط اردوی نفت تهران در سرعین بیان کرد: اردوی خیلی خوبی بوده و هم از نظر تمرینی و هم آب و هوا،اسکان و امکانات تمرینی یکی از بهترین اردوها را خواهیم داشت و برای شروع مجدد رقابت های لیگ برتر آماده می‌شویم.

ویگفت :به خاطر دیر شروع کردن تمرینات آغاز فصل نتوانستیم آنطور که باید تمرینات بدنی و بدنسازی داشته باشیم و حال که لیگ تعطیل شده لازم بود چنین اردویی داشته باشیم تا تیم در طول فصل با مشکل افت بدنی مواجه نشود. سرعین به خاطر ارتفاع اکسیژن خوبی دارد و ما اینجا تمرینات سخت و فشرده‌ای را پشت سر خواهیم گذاشت.

مربی دروازه‌بان‌های نفت تهران درباره ناداوری صورت گرفته در مسابقات وزنه برداری المپیک، اظهارکرد: بهداد سلیمی حقش مدال طلای المپیک بود و به ناداوری باخت.  فدراسیون کوتاهی کرده و از قدرت نفوذ لازم برخوردار نبود و اینگونه حق یک ملت و سلیمی ضایع شد. بهداد بعد از آن مصدومیت سنگین با زحمت و تلاش طاقت فرسا دوباره به میادین برگشت و با افتخارم برگشت و اگر بتونیم از مدال سلیمی و حقش دفاع کنیم عالی خواهد بود و آن وقت ما و مردم ایران ممنون مسولانی خواهیم بود که حق پایمال شده بهداد را پس گرفته‌اند.

 تمرین صبح امروز نفت تهران حال و هوای خاص و متفاوتی داشت. مربیان و بازیکنان تیم در حالی که بیش از سیصد هوادار مقابل هتل سپید تجمع کرده و دایی و شاگردانش را تشویق می‌کردند با اتوبوس راهی منطقه‌ای در سرعین شدند که علی دایی همواره در سفر های تیمش به سرعین آنجا را برای تمرین هوازی انتخاب می‌کند.

بازیکنان تیم همراه مربی بدنساز تیم به مدت یک ساعت در تپه‌ها و یکی از جاده‌های خاکی سرعین به دویدن پرداخته و تمرین سنگینی را به مدت یک ساعت پشت سرگذاشتند. دایی هم در حالی که سوار براسب بود برتمرین شاگردانش نظارت داشت.

تعدادی از هواداران دایی هم سعی داشتند از فرصت استفاده کرده و در حالی که اسطوره اردبیلی فوتبال ایران و آسیا سوار براسب بود با دایی عکس یادگاری بگیرند.

اعضای نفت به هنگام بازگشت به هتل نیز با استقبال پرشور مردم مواجه شدند. نفت عصر امروز نیز در سرعین تمرین می‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا